Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Studien vår tilsier at om du er 40 år i dag, og vil unngå å legge på deg, så må du spise enda mindre, og trene mer, enn om du var 40 år i 1971, sier professor Jennifer Kuk, ifølge The Telegraph.

Om det er hold i teorien eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men jeg vil uansett påpeke at professoren heter Kuk til etternavn.

Dette måtte sies, så nå kan dere fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det hele kommer jo an på hva man tolker "lettere å gå ned i vekt" som. (Er ikke energi inn vs ut logisk after all og en kalori ikke lenger en kalori? eller er det for mange fristelser og stillesitting i dag som gjør det vanskeligere?) Men jeg liker Hjælmseth sin kommentar til forskningen og det er nok en del konfunderende variabler som studien ikke har tatt hensyn til. Uansett så er det jo et interessant funn å diskutere, så lenge man ikke går rundt og lar denne studien bli en hvilepute for at du ikke gidder å slanke deg.

"Jeg vet jeg er litt overvektig, men det er jo tross alt vanskeligere å holde vekten i dag enn for 30 år siden "

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...