Gå til innhold

Corn flakes


Sven David

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I

I ny og ne...

Kjør på !

Jau... men folk har vidt forskjellige definisjoner av "i ny og ne"; 5× i uka vs 1 x i mnd.

Om en skal være nøyaktig så er dette uansett umulig å svare på uten å vite hva trådstarters målsetting er (prestasjon, deffing, bygging osv), hvordan han trener, og ikke minst hvordan kostholdet ser ut sånn ellers. Derfor svarte jeg som jeg gjorde ☺ Havregryn never hurt nobody

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For cornflakes med ekstra gainz, gjør følgende ;

Ha 170g cornflakes i en bolle, og knus sånn halvveis til grove biter.

Tilsett 40g tørrmelk, 1ss salt og 40g sukker, og rør rundt.

Smelt 150g smør og hell oppi mens du rører.

Spre ut på brett med bakepapir, og stek på 170*c til gyldenbrunt og huset ditt lukter JÆVLIG godt.

Avkjøl, og prøv å ikke spise deg til diabetes. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er digg! Men det er kanskje ikke helt optimalt siden det er litt halvfabrikata som 02-snapper påpeker :)

Så lenge 80-90% av kostholdet ditt er "skikkelig" mat så kan du gjøre det du vil med de resterende 10-20% uten at det går ut over noe som helst... ;) Sett at du ikke spiser triggermat som gjør at du sprekker og binge-spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg blir ikke helt enig med meg selv. Corn flakes (m/melk), kan det duge som etter-treningsmat i ny og ne, eller er det 'no go' ?

Innspill?

Ikke et problem i det hele tatt. Spiser ofte frokostblandinger selv. Kommer jo dog an på hva det er du vil oppnå med trening/kosten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...