Gå til innhold

Hva skjedde med Fitnessprat? Noen av den gamle gjengen som er her inne?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fitnessprat var en stor del av min online hverdag en periode. Mer for off-topic tull enn faktisk trening skal jeg innrømme. :)

Prøvde å logge inn i dag, men ser ut som om forumet er borte. Logget inn en gang for litt tilbake og da var det fortsatt oppe og gikk, men forholdsvis dødt.

Er det mange av dere som poster her i dag? Noen av navnene jeg husker i farten:

McBain

LurePer

Arralou

Altitude

Platon

Rock

NK (sjefen)

Slogum

Guggen

MoreHeavyGravvy (jente som trente styrkeløft)

Stålballa

Gremlings

MrMuscle

Sørlendingen

AxMataz? (dude som likte å drikke grønt vann)

Vio

jenta_a

Snuppi

Og sikkert langt flere så ikke bli fornærmet om jeg har glemt deg, men orker ikke gruble lenger. Har sett igjen flere av nickene her, så en del av dere er her nok her nå. Det var uansett en morsom tid og et morsomt forum! Artig å tenke tilbake på. :)

Jeg antar at forumet forsvant på grunn av inaktivitet, så anse spørsmålet for å være av mer retorisk art enn faktisk spørrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at jeg ikke er på savnet-lista -skal forsøke ikke å ta meg så nær av det da jeg ikke var den mest aktive brukeren. Kalte meg for noe så lite kreativt som "jenta_a" :)

Jeg husker selvsagt jenta_a! :)

Og nå husker jeg også en jente som heter Snuppi.

Og hvordan kunne jeg glemme den legendariske Vio! Er han her inne? Lo godt av han.

Het du SamGold på FP? Kan ikke huske nicket.

Nope. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som tok knekken på fitnessprat var kort og godt virkeligheten. I Bergen fikk vi ideen å arrangere fitnesspratfest, og det ble et galemattias uten like. Spesielt minneverdig var militærpressduellen som fant sted, som endte med at 1 member plukket opp 1 annet member og noen tok av det andre memberets bukse slik at hans member falt ned i pannen på det første memberet. Dette ble behørig foreviget med HD-kamera, og var egentlig det minst outrerte som fant sted hele kvelden. Med andre ord en knallsuksess som avfødte flere nye fp-fester. Det naturlige neste steg var å erobre verden, så fp-gjengen opprettet en reisegruppe på på facebook, og siden folk ble sittende der inne og chatte ble forumet lagt ned pga inaktivitet. There you go.

Du har forresten glemt disse fra listen:

bigboy

hardway

tommymsi

petrapan

maiie

schakver

badeball

sternum

freshh

thereri

tessa

fitfrank

hitfrank

trallala

incline

og hva het nå igjen han med bicepsfetisjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gode gamle fitnessprat.. Btw; <--- Riinoo

Det som tok knekken på fitnessprat var kort og godt virkeligheten. I Bergen fikk vi ideen å arrangere fitnesspratfest, og det ble et galemattias uten like. Spesielt minneverdig var militærpressduellen som fant sted, som endte med at 1 member plukket opp 1 annet member og noen tok av det andre memberets bukse slik at hans member falt ned i pannen på det første memberet. Dette ble behørig foreviget med HD-kamera, og var egentlig det minst outrerte som fant sted hele kvelden. Med andre ord en knallsuksess som avfødte flere nye fp-fester. Det naturlige neste steg var å erobre verden, så fp-gjengen opprettet en reisegruppe på på facebook, og siden folk ble sittende der inne og chatte ble forumet lagt ned pga inaktivitet. There you go.

Du har forresten glemt disse fra listen:

bigboy

hardway

tommymsi

petrapan

maiie

schakver

badeball

sternum

freshh

thereri

tessa

fitfrank

hitfrank

trallala

incline

og hva het nå igjen han med bicepsfetisjen..

FPfest er det sykeste jeg noen gang har vært med på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær hilset, Vio! :)

Takk for en avklaring på hva som virkelig skjedde.

Du har forresten glemt disse fra listen:

bigboy

hardway

tommymsi

petrapan

maiie

schakver

badeball

sternum

freshh

thereri

tessa

fitfrank

hitfrank

trallala

incline

og hva het nå igjen han med bicepsfetisjen..

Mange kjente der ja!

Det jeg likte med FP er at de aller fleste aktive brukerne hadde ganske interessante personligheter og virket ikke til å være en del av den grå massen. Forumet var veldig lite politisk korrekt og høytidelig og det var alltid en eller annen morsom historie eller morsom problemstilling som ble tatt opp. Ikke nødvendigvis på et høyt intellektuelt nivå alltid, men som regel alltid underholdende. :)

Husker nå også:

BOB

SC Player

Ryus?

Lean&Fin

Husker også at med en gang Fitnessbloggen begynte å bli aktivt var det en eller annen bruker som sa at Fitnessbloggen var stort sett bare ungjenter som la ut daglige nakenbilder av seg selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...