Gå til innhold

Sats/Elexia sine kleskoder


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil helst se minst mulig av andre mennesker sine kropper (åååh, går inn i løvehulen her nå, kjenner jeg), så for min del er det et fremskritt for menneskeheten dersom jeg slipper å bli konstant eyeraped av halvnakne menn som flekser eller smålubne jenter i altfor korte shorts. Unnskyld at jeg er så prippen, Dag :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Dette gjelder nok ikke for alle SatsElixia-sentre (tenker på navnet på tråden), da vi ikke har en eneste kleskode på sentret utenom at man ikke får ha med ytterjakkene sine ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du bytta profilbilde i god tid før denne :cat: Mulig det er fra tiden før du var BMI-shukk og at du gjerne vil se normalvektige jenter i alt for kort shorts, i så fall har jeg ingen ting å ta deg på.

På et gym uten aircondition i Bulgaria midt på dagen i juli i minst 45* ville det vært idiotisk å trene i noe annet enn kort shorts, så jeg er frikjent på alle moralske punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har opplevd noe slikt på de Sats/Elixia-sentrene jeg frekventerer. Husker for øvrig at en fyr som kom innom hadde glemt treningsoverdel og ikke fikk lov til å trene i bar overkropp. Han ble tilbudt en t-skjorte av personalet.

Ellers er det ganske mye rart som dukker opp på Kvinneguiden. Stikker gjerne innom hvis jeg kjeder meg, for mye er svært underholdende lesning. Jeg leste for eksempel en tråd om en jente som reagerte på at noen var så frekke at de faktisk bæsja på toalettet på senteret i stedet for å holde seg. I tillegg er det nok av dem som synes det er ekkelt å se nakne folk i garderoben, eller at noen skulle finne på å svette og/eller stønne når de trener. Så det overrasker meg på ingen måte at noen helst vil at andre skal være mest mulig tildekket på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har opplevd noe slikt på de Sats/Elixia-sentrene jeg frekventerer. Husker for øvrig at en fyr som kom innom hadde glemt treningsoverdel og ikke fikk lov til å trene i bar overkropp. Han ble tilbudt en t-skjorte av personalet.

Ellers er det ganske mye rart som dukker opp på Kvinneguiden. Stikker gjerne innom hvis jeg kjeder meg, for mye er svært underholdende lesning. Jeg leste for eksempel en tråd om en jente som reagerte på at noen var så frekke at de faktisk bæsja på toalettet på senteret i stedet for å holde seg. I tillegg er det nok av dem som synes det er ekkelt å se nakne folk i garderoben, eller at noen skulle finne på å svette og/eller stønne når de trener. Så det overrasker meg på ingen måte at noen helst vil at andre skal være mest mulig tildekket på treningssenteret.

girlsdontpoop.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...