Gå til innhold

Jobb i kosttilskudd butikk


superjan

Anbefalte innlegg

Hei. Har lenge ønsket å jobbe med noe innenfor noe jeg har god greie på og trening, kosthold og tilskudd er noe jeg har veldig god greie på etter mange års trening med egen utforskning av div programmer, treningsmetoder, kosthold og tilskudd samt flere kurs og egen lesning på nett og deltagelse på div forum både her til lands og i utlandet. Noen som har noen tips om hvor jeg kan henvende meg? Bor på østlandet og kan strekke meg helt til oslo og sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 5 år senere...

På dette nettstedet this website , fant jeg alt jeg trenger for meg selv. Som en mann, tar jeg en ansvarlig tilnærming til å kjøpe et produkt. Jeg kan sitte hele dagen å søke , men jeg kan ikke finne noe. Og på denne siden kan du sammenligne produktet, kan du sammenligne alle dens egenskaper og bestemmer valget.Som jeg faktisk gjorde. Også et fint tillegg til alt, det er en bred beskrivelse og en crash test for produktet. Mye nyttig informasjon for kjøperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er faktisk enig med Ewalker27. Delvis. Bli jobben du beskriver, vil gi deg veldig lave inntekter. Du vil ikke kunne bo godt i Norge med den lønnen. Bedre starte din egen virksomhet og bruk software outstaffing engineers til å kode din egen butikk. Denne hjelpen koster ikke for mye, men de jobber med anerkjente kunder, så jeg tror det vil være veldig bra for inntekten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...