Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

For en stund siden la jeg ut en post på dagens glade om at jeg hadde fått meg tights. Og siden jeg ikke vet om det jeg nå skal nevne kommer under dagens glade eller dagens negative legger jeg den ut som dagens usikre...

Jeg har enda aldri tørt bruke tightsen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei nei nei nei nei, ikke bruk dem T-man! Det ser helt forferdelig ut!

Brenn dem nå T-man, ikke bli om til T-dame! :p

Tights forferdelig på T-man? På alle menn? Eller på alle?

Nå har jo T-man faktisk allerede gått til innkjøp av tights, og han sier han er usikker. Da stemmer jeg for at man oppmuntrer heller enn å kalle folk for gay og dame med negative konnotasjoner. (Sorry, ikke min humor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights forferdelig på T-man? På alle menn? Eller på alle?

Nå har jo T-man faktisk allerede gått til innkjøp av tights, og han sier han er usikker. Da stemmer jeg for at man oppmuntrer heller enn å kalle folk for gay og dame med negative konnotasjoner. (Sorry, ikke min humor).

Personlig HATER jeg tights på menn, og dette er dagens "usikre" ikke "sikre" så det at det er blandede meninger må en nesten forvente ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo bli vinn vinn uansett! Damene blir fornøyd og endel mannfolk blir fornøyd! Og de resterende mannfolk er bare sur fordi mann tar oppmerksomheten bort fra de!

YEY

Sånn eeeeeeeeegentlig, mtp selvtillit osv osv, så kjøper man seg klær å trene i kun ene og alene fordi en selv liker det, og ikke basert på hva andre synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minuset med tights er at det går ut over fokuset på treninga, fordi man blir distrahert av alle som ser på rompa di. Det er i alle fall min erfaring :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minuset med tights er at det går ut over fokuset på treninga, fordi man blir distrahert av alle som ser på rompa di. Det er i alle fall min erfaring :cool:

Eller når en dame bestemmer seg for å bøye eller marke foran deg. Hvor ble det av fokuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når jeg bestemmer meg for å bicepscurle bak en dame som bøyer eller marker. Hvor ble det av fokuset?

Fix'ed that for you ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...