Gå til innhold

Disse konkurransene, øvre aldersgrense? Nødvendig med beiset hud? Bikini?


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Jeg synes det hadde vært hysterisk morsomt hvis jeg neste år, som 41-åring hadde deltatt i en eller annen konkurranse for å vise meg frem. Jeg er på ingen måte klar ennå, har for lite muskler, men det er gøy å leke med tanken.Men det er et par ting jeg lurer på...

1. Er jeg for gammel?

2. Må man ha den fæle bronsekremen påsmurt?

3. Må man posere i bikini på alle typer konkurranser eller kan man gå med f.eks. en topp som viser magen, liten shorts, joggesko... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

1. Er jeg for gammel?

2. Må man ha den fæle bronsekremen påsmurt?

3. Må man posere i bikini på alle typer konkurranser eller kan man gå med f.eks. en topp som viser magen, liten shorts, joggesko... :D

Hei, nei du er absolutt ikke for gammel.

He-he, fæle bronsekremen som du kaller det slipper du nok ikke utenom, selv om du skulle være skikkelig naturlig brun. Lyskastere på scenen er så kraftige at uten skikkelig mørk farge ser du helt “vissen” ut, du vil fade helt ut.

Ja du MÅ posere i bikini, samt høye hæler i bikinifitness og body fitness.

La absolutt ikke dette legge en demper på din lyst til å stille. Noe av dette kan høres fjernt og sært ut når man ikke har stilt i konkurranse, men tro meg, det virker ikke like rart der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han eldste som konkurrerer i bygging i Norge er snart 70, så nei, du er ikke for gammel :)

Hehe, ja jeg har fått høre mye ang. dette. Ser også at spesielt i USA er det mange damer som gjerne begynner å trene i 35-40-års alderen og deltar i konkurranser med 20-åringer. De gjør det ofte svært bra også, sies det. Om jeg gjør alvor av dette eller ikke vet jeg ikke ennå, men det gir meg uansett ekstra giv når jeg trener! Bare tanken, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Jeg er 36 år og har veldig lyst å stille.

Trudde jeg var for gammel, men det var jeg ikke

Har du lyst, gjør det. Bare vær obs når du velger team.

Jeg har vært uheldig og drømmen går i knas

Takk for oppmuntringen, vi får se om jeg får tid til å trene like mye i nær fremtid...Nei, jeg har snoket litt rundt og vi er slett ikke for gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...