Gå til innhold

Kommentarfelt


Kavring

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Noe nytt her? Jeg har spørsmål til et par av de nye oppskriftene før jeg vil prøve de ut. Er litt kronglete å oppsøke de respektive personlige bloggene, bare for å få svar på et enkelt spørsmål om mål i oppskriften f.eks. ☺

Espen Espelund, FrkHoel

Eta: jeg håper dette kommer på plass snart, da kommentarer er en vesentlig del av en blogg /nyhetsside. Takk for et flott og oppdatert bloggdesign forøvrig, der er fitnessbloggen milevis foran konkurrentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg antar det kommer snart. Jeg har ingenting å gjøre med alt som har med web, og nå har jeg ikke fått hørt med webansvarlig hvordan vi ligger an da han har vært hjemme med syke barn i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett oppskriften, men en vanlig tabbe er at man ikke lar fyllet nå 70 grader celsius. Da vil det bare falle sammen som "saus" når man skjærer i terta.

EDIT:

http://fitnessbloggen.no/sukkerfri-sitronterte-med-herlig-sitron-curd/

Fant.

Mitt råd passet ikke til oppskrift... Usikker på om det der teller som sitronterte.

Lemon curd er digg. Basta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett oppskriften, men en vanlig tabbe er at man ikke lar fyllet nå 70 grader celsius. Da vil det bare falle sammen som "saus" når man skjærer i terta.

EDIT:

http://fitnessbloggen.no/sukkerfri-sitronterte-med-herlig-sitron-curd/

Fant.

Mitt råd passet ikke til oppskrift... Usikker på om det der teller som sitronterte.

Lemon curd er digg. Basta

Så #fitness sitronpai/lemoncurd blir i mitt hode litt som å drikke lettøl/ha munnsex med søstra di. Smaken er den samme, men det er alikevel rett og slett feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller kalle det en bakt ostekake (tenk New York Cheesecake). Det er strengt tatt ikke en terte. Den er overraskende god til å være "fitness" faktisk... Ostekaker gjør det bedre med kesam/quark-produkter enn annen bakst IMO :) (faktisk lagde mamma bakt ostekake med kesam før det ble hipt, da folk knapt visste hva kesam var!)

Fullfett tradisjonell kjeksbunn er imidlertid best på smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...