Gå til innhold

.


Engla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kommer langt uten PT, ikke heng dei opp i meg og mine mål eller kostholdsplan. Tenkt mat i hverdagen, tenk sunt uten å overdrive. Søk og les og du er på god veg!

For det andre: bruk alle andre en StrongBody l

Og ElitePT. De er begge blitt straffa hardt for produksjon og salg av ulovlige preparater, og er dømt til fengsel og inndragelse av penger. De er også svært dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått diett- og treningsprogram fra StrongBody gjengen, er litt i startgropen da jeg er bortreist akkurat nå så blir litt prøving på det nye treningsprogrammet og kostholdet denne uken. Skal starte for fullt når jeg kommer hjem fra jobb om en ukes tid. Jeg syns både treningsprogrammet og kostholds planen ser veldig overkommelig ut, så gleder meg til å gå på 100% på dette. Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt om det er verdt det enda, må prøve det noen uker først ;) Men etter å ha sett/ og ser- fremgangen til flere bekjente som har opplegg fra StrongBody der hvor jeg trener, så har jeg stor tro på at dette blir veldig bra (y):) Det er forøvrig Maria Ebeltoft som har satt opp min plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg gjerne en mail Engla om du er interessert i hjelp, eventuelt ønsker tips til hvem du kan kontakte.

[email protected]

Jeg har utrolig vanskelig for å komme igang på egenhånd, og lurer derfor på om noen har erfaring med Strong Body konseptet til Gunnar Strand Jacobsen. Har sett mange bra før- og etter bilder, og må si at det ser ut til å funke noe helt sinnsykt. Ulempen er at det er så dyrt - derfor lurer jeg på om dere synes det er verdt det?

Jeg skal ikke slanke meg, veier knappe 50 kg og er så umuskuløs som det går an. Det jeg vil er å komme i mye bedre form og få en kropp jeg virkelig kan trives med, og rett og slett få et spark i ræva når det kommer til trening. Jeg har virkelig tidenes dårligste form, og er ekstremt dårlig på kosthold blan annet, så det er også noe jeg vil gjøre for min egen del.

Jeg bor på "bygda", og på treningssenteret er det kun én personlig trener som ikke har fått så masse skryt for å si det sånn. Så her må man rett og slett jobbe for det selv, og det trenger jeg virkelig hjelp til.

Ønsker meg seriøse svar :) Takk på forhånd!

Personlig ville jeg valgt damen over her, frk. Hoel. Jeg synes hun er en flink og seriøs aktør. Å få muskler og styrke er ikke noe Hokus- Pokus. Strong Body er ikke bedre enn frk Hoel eller hvilken som helst annen seriøs PT eller coach, som Børge Fagerli (er vel blant det ypperste av det ypperste). Det er - når du kan yrket - bare 2 pluss 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ja, jeg har blitt coachet av Gunnar i 2 år og har bare bra erfaringer og gode ord å si om han :) Markedet for coaching begynner å bli stort, så gjør research og velg den coachen som gir deg en god magefølelse. Husk at det ikke er noe galt i å bytte coach hvis du er misfornøyd. Selv prøvde jeg tre stykker før jeg slo meg til ro hos StrongBody.

Bare vær ærlig om hva du føler og trenger, god kjemi er veldig viktig! En stor del av coaching er jo tross alt dette med support når man har det litt tungt, for livet går gjerne i bølgedaler for oss alle og dette påvirker fort motivasjonen. Da er det kjedelig å sitte der med en coach som man føler at man ikke kan snakke med.

Husker jeg hadde en veldig anerkjent coach da jeg gikk på en sykt kjip ryggskade, og h*n svarte meg ikke på en uke når jeg lå på sofaen og hadde fryktelig vondt på grunn av det alt for harde treningsprogrammet jeg fikk som nybegynner. Det var en sykt fæl opplevelse. Så ja, ta deg god tid. :)

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost:

Jeg kan også gå god for Frk. Hoel i tillegg. Har aldri hatt henne som coach, men vet at hun er omtenksom, hjelpsom og sitter på veldig mye kunnskap. Alle de kvalitetene jeg ser etter i en coach. Veldig godt mulig at jeg ville forsøkt henne hvis jeg ikke allerede var hos StrongBody og var så utrolig fornøyd med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, er man "nødt til" å få en standardisert matplan av de coacher dere har erfaring med? Altså en liste med måltider å velge fra, gode matvarer osv som "må" følges?

Hvis man har veldig god kunnskap om kosthold, næringsstoffer og mat generelt, kan man f. Eks få en plan for makronæringsstoffer, kcal og "spis når du vil"? Hvordan opererer den gjengse coach?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, er man "nødt til" å få en standardisert matplan av de coacher dere har erfaring med? Altså en liste med måltider å velge fra, gode matvarer osv som "må" følges?

Hvis man har veldig god kunnskap om kosthold, næringsstoffer og mat generelt, kan man f. Eks få en plan for makronæringsstoffer, kcal og "spis når du vil"? Hvordan opererer den gjengse coach?

Nå vet jeg ikke hva andre gjør, men selv så vurderer jeg ut i fra kunnskap om kosthold, og hvor interessert kunden er i å klare seg selv men med min veiledning, og ikke bare "følg dette til punkt og prikke".

Jeg har f.eks kunder jeg kun gir makroene til, og andre kunder som har både makroer og måltidsforslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke hva andre gjør, men selv så vurderer jeg ut i fra kunnskap om kosthold, og hvor interessert kunden er i å klare seg selv men med min veiledning, og ikke bare "følg dette til punkt og prikke".

Jeg har f.eks kunder jeg kun gir makroene til, og andre kunder som har både makroer og måltidsforslag.

+1

Det er derfor det heter _personlig_ trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Om du enda ikke har fått tak i en pt så har jeg en som jeg anbefaler på det sterkeste :)

Han koster ikke så alt så mye heller for kosthold og treningsporgram er utrolig billig + du får opp til 3-5 ukers oppfølging :).. Kontakt Sickalicious for en hyggelig samtale :-)

++ jeg begynte på hans program i januar - og har gått ned i 10 kg.. Men har bygd veldig mye muskler også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...