Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

In it to win it:

Vekt: 70 KG

Høyde: 172 cm (+/- 2-3 cm)

[ATTACH]156008[/ATTACH][ATTACH]156009[/ATTACH][ATTACH]156010[/ATTACH][ATTACH]156011[/ATTACH]

Kommer til å trene BJJ 1-2 ganger i uken fra nyttår, noe cardio og noe med vekter. Har ingen spesifikke mål, men å komme opp på 75-78 KG med litt lavere fettprosent hadde jeg vært fornøyd med. I tillegg til forbedret cardio, har også lyst til å klare 100 push-ups. Ligger per nå rundt 35-40, litt avhengig av ROM.

Edit: Så ikke at jeg var i "vektnedgangs delen av forumet" så mulig min post er på villspor.

Du skal jo ned i fettprosent, så jeg syns det er innenfor. Velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sign me up. Holder på med tungløft program som eg er ferdig med i januar. Starter så med coach som skal følge mat og trening for å gå ned til så lav feit % som mogleg og å legge på eller vedlikehalde muskelvekst. Ligger rundt 90 kilo nå. Har ikkje nokon mål for vekt, skal bare bruke resten av halvåret på målretta trening og kosthald for å sjå kor stor forandringa blir. Kjem meir tilbake med fakta når eg har fått snakka med coach og alt er på plass.

Kjem til å bruke Chris Jones frå BeastMode Coaching.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Veier 66 kg, skulle gjerne likt å sett vekta nede på 58 kg. Men det aller viktigste er at jeg vil ha fett % ned fra 26,5 til 20 % + jeg vil øke muskelmassen. De siste par årene har "kjærestekiloene" kommet snikende. Og jeg har ALLTID sagt at den dagen jeg går over 60 kg og det ikke er pga muskler, da skal varsel lampene begynne å blinke. Nå har de blinket alt for lenge og alarmen har til og med begynt å ule! En stund unnskylte jeg det med at jeg trente styrke og derfor måtte gå opp i vekt... Men sannheten er og blir ett elendig kosthold!

Har trent litt til og fra gjevnt i 2014

Benkpress fra 30 kg til 45 kg

Knebøy fra 40 kg til 60 kg

Markløft fra 50 til 95 kg

Dips fra 2 til 10 reps med egen kroppsvekt

Kettlebell falt jeg for i september, etter at jeg stort sett bare har trent "vanlig" styrke før det.

Kettlebell er VELDIG gøy, Tung styrke er gøy, løping begynner å bli litt bedre enn det var!

Har ett stort ønske om å beherske egen kroppsvekt derfor er Hovedmålet er Viking Race 2015!

Beast Mode ON 2015!

post-25446-14440994786054_thumb.png

post-25446-14440994786854_thumb.jpg

post-25446-14440994785261_thumb.jpg

post-25446-14440994785529_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!

For to år siden gikk jeg fra 69 til 62 kg, men er nå tilbake på 69 (og er 164 cm). Jeg har trent jevnt med styrke i høst, men spiser altfor mye snop.

Mål: sommeren 2015 skal jeg veie 65 kg, ved hjelp av sukkerkutt og fortsatt styrketrening. Håper på å nå kilomålet innen påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Veier 66 kg, skulle gjerne likt å sett vekta nede på 58 kg. Men det aller viktigste er at jeg vil ha fett % ned fra 26,5 til 20 % + jeg vil øke muskelmassen. De siste par årene har "kjærestekiloene" kommet snikende. Og jeg har ALLTID sagt at den dagen jeg går over 60 kg og det ikke er pga muskler, da skal varsel lampene begynne å blinke. Nå har de blinket alt for lenge og alarmen har til og med begynt å ule! En stund unnskylte jeg det med at jeg trente styrke og derfor måtte gå opp i vekt... Men sannheten er og blir ett elendig kosthold!

Har trent litt til og fra gjevnt i 2014

Benkpress fra 30 kg til 45 kg

Knebøy fra 40 kg til 60 kg

Markløft fra 50 til 95 kg

Dips fra 2 til 10 reps med egen kroppsvekt

Kettlebell falt jeg for i september, etter at jeg stort sett bare har trent "vanlig" styrke før det.

Kettlebell er VELDIG gøy, Tung styrke er gøy, løping begynner å bli litt bedre enn det var!

Har ett stort ønske om å beherske egen kroppsvekt derfor er Hovedmålet er Viking Race 2015!

Beast Mode ON 2015!

[ATTACH=full]156038[/ATTACH]

[ATTACH=full]156039[/ATTACH]

[ATTACH=full]156035[/ATTACH]

[ATTACH=full]156037[/ATTACH]

Jeg har meldt meg på! Går for Midgard, siden løpeformen er rævva, men det skal gjennomføres! :-D LYKKE TIL!

(skriver du loggbok om treningen frem mot VR?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har meldt meg på! Går for Midgard, siden løpeformen er rævva, men det skal gjennomføres! :-D LYKKE TIL!

(skriver du loggbok om treningen frem mot VR?)

Planen er å skrive dagbok. Har ikke meldt meg på enda, da jeg skal høre med noen flere om de vil være med. Slik at vi kan starte i samme pulje, blir uansett Midgard på meg også. Hvilke pulje er du meldt på i? Lykke til med treningen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er med! Jeg skal gifte meg neste juni, og må innrømme målene mine dette halvåret blir noe overfladiske: Kjolen jeg har kjøpt har en åpen rygg med bare skuldre og armer. og jeg akter å ta meg bra ut.

Jeg kan av medisinske årsaker ikke trene før slutten av januar, så frem til den tid skal jeg prøve å gå ned i vekt. Fra februar av må jeg sette inn støtet og trene bra. Håper mye bra kan skje på 4 1/2 måned.

Jeg sliter med kronisk utmattelse og matintoleranser, så det kommer til å bli tøft, men jeg er sikker på at det vil føles verdt det den dagen jeg går ned alteret.

Jeg starter på ca 66 kg og vil gjerne ned til nærmere 60. Jeg har lyst på en strammere og litt mer muskuløs figur innen juni i år!

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enough with the bulking already!! o_O

Jeg vil gjerne bli med her! Jeg startet på 83,5 kg, var nede i 74 kg i sommer og har lagt på meg igjen i løpet av desember...:( Er oppe i 77,5 nå. Jeg er 1.61 m høy (ja, jeg ha med den siste cm;)

Jeg starter også på Fat Attack 4.0 i januar:) Trenger litt ekstra motivasjon!

Jeg trener myyyye allerede (2-3 økter hver dag unntatt søndag), og elsker det! Yoga, vektløfting, turer, svømming og litt calisthenics (løper en del også, men sliter med benhinnebetennelse for tiden). Så det er kun kosten det står på når det gjelder meg. Litt for glad i...alt! Men nå skal det deffes! :p

Har som mål å komme under 70 kg i løpet av 2015.

Det første bildet er fra 2012, det andre fra i sommer, og det siste fra (begynnelsen av!) desember...

post-3688-14440994862904_thumb.jpg

post-3688-14440994862694_thumb.jpg

post-3688-14440994863291_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enough with the bulking already!! o_O

Jeg vil gjerne bli med her! Jeg startet på 83,5 kg, var nede i 74 kg i sommer og har lagt på meg igjen i løpet av desember...:( Er oppe i 77,5 nå. Jeg er 1.61 m høy (ja, jeg ha med den siste cm;)

Jeg starter også på Fat Attack 4.0 i januar:) Trenger litt ekstra motivasjon!

Jeg trener myyyye allerede (2-3 økter hver dag unntatt søndag), og elsker det! Yoga, vektløfting, turer, svømming og litt calisthenics (løper en del også, men sliter med benhinnebetennelse for tiden). Så det er kun kosten det står på når det gjelder meg. Litt for glad i...alt! Men nå skal det deffes! :p

Har som mål å komme under 70 kg i løpet av 2015.

Det første bildet er fra 2012, det andre fra i sommer, og det siste fra (begynnelsen av!) desember...

[ATTACH=full]156117[/ATTACH] [ATTACH=full]156124[/ATTACH] [ATTACH=full]156122[/ATTACH]

Imponerende fremgang! :) Du har åpenbart på riktig vei!

Mange som svever rundt ca antall kg/mål som meg.

Men 2-3 økter hver dag?! Damn girl... Hvordan har du tid? :o Jeg har nok med 4-5 økter i uka, og allerede da føler jeg trening tar myye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Kortversjonen for dere som ikke var med i tråden i høst, gikk fra januar til juli ned fra 98 til 79 kg, altså hele 19 kg. Men hadde et stygt fall i sommer, og har siden den gang måtte operer kneet to ganger. Dette har nedført minimalt med trening, samt at all annen motivasjon forsvant. Kom meg litt i gang igjen og vekten var nede på 83 kg i starten av novmber. Siden den gang har jeg vært mye syk, og som en del av dere vet, vært livredd for vekten. Og det med god grunn. I dag viste den hele 88 kg, og DET er lenge siden sist.. ble et skikkelig slag i tryne, og en grei motivasjonsfaktor i forhold til at morgendagen blir siste utskeielser før det igjen blir alvor. Håper noe av dette vil forsvinne så fort normale rutiner er på gang igjen.

Målet er i første omgang å komme ned på 78, men hovedmålet er 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med :)

Akkuratt blitt satt ut av en skikkelig forkjølelse, men så snart den er på vei bort skal jeg få komme tigang med trening igjen. Kunne like gjerne fryst medlemskapet mitt i desember, for det har vært meget labert med trening :blush:

Hovedmål er å nå trivselvekt på ca 58 kg ( var nede på 60 tidligere) - men veien dit er lang lang så delmål må til.

Mål til påske, 4 april er : ned til 72 kg - ligger på 82 nå - men mye vannvekt så de første kiloene vil slippe ganske raskt så setterr litt saftig mål :)

Vil komme ned til 65 til sommeren :)

Lykke til alle sammen!

Ps: er det noen dager der vi skal dele oppdateringer osv eller bare når man vil sev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keek : Jeg tenker vekt/mål anhver uke. Selv foretrekker jeg fredager, da helga kan gjøre at man spiser noe mer. Men er selvfølgelig opp til alle sammen! For min del kan vi gjerne ha en "felles" dag. Men folk har forskjellige preferanser så vi får se.

Uansett, 58 kg er lite! Eller kanskje ikke ved tanken på høyde? :) Men det skal du klare om det er det du trives med!

Bestilt en 2,5 ukers backpackertur til Peru 16. juni. Har alltid hatt en "fantasi" om å ha en smellekker trent bikinikropp... Hadde vært gøy å sprade rundt i Peru og ose av selvtillitt. Jeg skal klare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keek : Jeg tenker vekt/mål anhver uke. Selv foretrekker jeg fredager, da helga kan gjøre at man spiser noe mer. Men er selvfølgelig opp til alle sammen! For min del kan vi gjerne ha en "felles" dag. Men folk har forskjellige preferanser så vi får se.

Uansett, 58 kg er lite! Eller kanskje ikke ved tanken på høyde? :) Men det skal du klare om det er det du trives med!

Bestilt en 2,5 ukers backpackertur til Peru 16. juni. Har alltid hatt en "fantasi" om å ha en smellekker trent bikinikropp... Hadde vært gøy å sprade rundt i Peru og ose av selvtillitt. Jeg skal klare det...

Blir gjerne med på annenhver uke og fredager :) blir så fokus med veiedag på mandager så ender opp med stresspising istedenfor o_O hvilken fredag blir start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med :-)

For tre år siden gikk jeg ned fra 78 til 62 kilo og var strålende fornøyd. Så ble jeg gravid, og vi har fått to søte små som nå er 21 og 2 mnd. Vekten har krabbet opp på 78 igjen etter to tette graviditeter med bekkenløsning... Er veldig klar for å få den ned igjen! Målet er 65 kilo! Kanskje litt ambisiøst til sommeren, men vil prøve :-)

Må sette meg noen delmål også...

Er 168 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Klarte nesten målet mitt for et par år siden etter å ha gått ned 15kg, men har siden da ikke klart å komme ordentlig i gang med trening igjen grunnet mye sykdom. Men over nyttår skal jeg tilbake til livsstilen jeg hadde da, så jeg slenger meg med her. Målet er 65 kg. Aner ikke hva jeg veier nå, tør ikke veie meg. Men trening og sunnere kosthold starter 2/1-15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne være med selv om jeg ikke var med i høst :) Fra 2010 til 2013 gikk jeg ned nesten 40 kg. Noe av dette har sneket seg på igjen, men det har jeg planer om å gjøre noe med. Ønsker meg ned til 65 kg før sommeren, samtidig som jeg ønsker en mye mer markert og muskuløs kropp. Bikinisommer 2015 - here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...