Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har snittittet på vekten min i det siste og det virker som at jeg har nådd et platå nå :shifty: MEN, og det er et stort men! Jeg har gått ned 4 cm på magen og 1 cm rundt overarmen selv om vekten har forblitt den samme :love:

Se deg ikke blind på badevekta, vet det er veldig vanskelig ;) Men speilbilde, buksestørrelser og målebånd er bedre indikasjoner på bedre form ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt

08.09.14: 71 kg

04.10.14: 69,8 kg (-1,2 kg på 3 uker)

10.10.14: 68,9 kg (-0,9 kg)

18.10.14: 70,0 kg (+1,1 kg)

25.10.14: 69,7 kg (-0,3 kg)

07.11.14: 69,0 kg (-0,7 kg)

21.11.14: 68,6 kg (-0,4 kg)

10.01.15: 71 kg (+2,4 kg)

16.01.15: 70,5 kg (-0,5 kg)

06.01.15: 70, 1 kg (-0,4 kg)

Mage:

10.01.15: 75cm

Vekta altså. Den går så sakte. 1 måned, 0,9 kg. Den burde vært mer, jeg syns jeg er kjempeflink. BLERK!

Hater slanking. Hadde en skiiikkelig utskeielse på onsdag. Hel pizza + 200 g sjokolade. Det er vel ...den som bremser opp det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

08.09.14: 71 kg

04.10.14: 69,8 kg (-1,2 kg på 3 uker)

10.10.14: 68,9 kg (-0,9 kg)

18.10.14: 70,0 kg (+1,1 kg)

25.10.14: 69,7 kg (-0,3 kg)

07.11.14: 69,0 kg (-0,7 kg)

21.11.14: 68,6 kg (-0,4 kg)

10.01.15: 71 kg (+2,4 kg)

16.01.15: 70,5 kg (-0,5 kg)

06.01.15: 70, 1 kg (-0,4 kg)

Mage:

10.01.15: 75cm

Vekta altså. Den går så sakte. 1 måned, 0,9 kg. Den burde vært mer, jeg syns jeg er kjempeflink. BLERK!

Hater slanking. Hadde en skiiikkelig utskeielse på onsdag. Hel pizza + 200 g sjokolade. Det er vel ...den som bremser opp det hele.

Vektnedgang tar litt tid innimellom. Du har nok fått resultater på andre fronter selv om vekta beveger seg sagte :)

Kanskje du har fått mer muskler, og da er det jo bare positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for veiedag igjen :-) det går nedover igjen! 76 tallet er drygt viser det seg, men håper på å se 75,noe neste uke!

Ellers fikk jeg veid meg på en sånn kroppsscanningsvekt på senteret der jeg trener - og for å si det sånn... Det siste svangerskapet har ikke gjort underverker for denne kroppen!

Fettprosenten var helt oppe på 38. Før jeg ble gravid med andremann var den på 24. Det er ett år og en baby siden...

Men nå har jeg i alle fall et utgangspunkt!

Kan bare bli bedre :-)

Har begynt å få en rutine på trening 3 ganger i uken, og kostholdet er under kontroll tror jeg. Så fortsetter med det jeg gjør!

Vekt

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nådd to av målene jeg hadde innen 14 mars; løpe anhver trappetrinn (blir mye spenst da) opp 12 etasjer 4 ganger uten stopp. Så løpe opp 12 etasjer x 2 "vanlig" etterpå. Sykt digg å klare det! :) Melkesyre/skjelvinger fra en helt annen verden! Snart må jeg øke antall ganger opp trappene.

Så klarer jeg 3 pull ups nå.

På mandag skal jeg prøve hip thrust 75 kg x 8 rep x 3 sett. Tirsdag prøve meg på markløft 80 kg x 5 rep x 3 sett. Jeg er positiv på at jeg klarer det! *venter i spenning*

Eneste jeg ser er uoverkommelig innen 14 mars er å nå 69 kg blank... er tross alt 1,1 kg unna. Sukk. Litt skuffet.

Lavkarbojenta : Wow, imponerende vektnedgang på en måned. Den går jo jevnt og trutt nedover. Kjempebra!

Sola73 : Vekta er litt tullerusk når "tante rød" er på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. jan 74kg

26. jan 73,5kg livvidde 87,5cm

2.febr 72 kg

9 febr 72,4kg livvidde 85cm

kostholdet denne uken er jeg fornøyd med, men har blitt bare trening 1 dag, ellers travel hverdag.

Denne uken starter nå med nattevakt, 2 dagvakter og 3 netter på rappen... å få trent utenom nå ikveld før natt blir hardt. Jeg skal få lagt inn 2 treninger til denne uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 2.februar var 89,1

vekt 10.februar: 87,6 (-1,5)

ikke så gale fremgang, tror eg har løst kostholdskoden. tror jeg har spist altfor lite ved tidligere forsøk nå spiser jeg rundt 2000kcal daglig og går ned i vekt i et greit tempo.

ikke kommet skikkelig i gang med treningen da jeg var syk, skadet en ankel som satte styrketrening på bein i bero og har nå fått et kne som krangler igjen :( ting jobber litt imot meg men har heldigvis fysiske jobber så får bevegd meg mye i arbeidstiden

Kneet skal undersøkes av legen min igjen på fredag, så får eg se hva som kan gjøres. Skikkelig kjipt at eg har fått tilbake samme smerter som før operasjonen i kneet som jeg hadde for ca 3 år siden :(

Hvis noen har lyst å gi meg et friskt kne tar eg imot med takk, mitt kne er jeg så drittlei at om mulig kunne eg tenkt meg å byttet hele driten ut med et nytt ett haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 2.februar var 89,1

vekt 10.februar: 87,6 (-1,5)

ikke så gale fremgang, tror eg har løst kostholdskoden. tror jeg har spist altfor lite ved tidligere forsøk nå spiser jeg rundt 2000kcal daglig og går ned i vekt i et greit tempo.

ikke kommet skikkelig i gang med treningen da jeg var syk, skadet en ankel som satte styrketrening på bein i bero og har nå fått et kne som krangler igjen :( ting jobber litt imot meg men har heldigvis fysiske jobber så får bevegd meg mye i arbeidstiden

Kneet skal undersøkes av legen min igjen på fredag, så får eg se hva som kan gjøres. Skikkelig kjipt at eg har fått tilbake samme smerter som før operasjonen i kneet som jeg hadde for ca 3 år siden :(

Hvis noen har lyst å gi meg et friskt kne tar eg imot med takk, mitt kne er jeg så drittlei at om mulig kunne eg tenkt meg å byttet hele driten ut med et nytt ett haha :p

Herlig resultat. Godt jobba! Men så utrolig utrolig kjipt med kneskaden. Jeg kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være... Kan du ikke gjøre noe annet? F.eks svømming, sykling eller bare trene overkropp? Enkle støtteøvelser?

Jeg har begynt å lure på om jeg kanskje har betennelse (startfasen) i begge skuldrene. En PT som påpekte det da jeg forklarte smertene. Jeg skal se på det.

Og så har jeg blitt slått ut av influensaen. Dette er tredje gangen jeg har vært syk på 2 mnd. Det er mer sjukdom enn mitt liv tilsammen. Må bli hjemme fra jobb i morgen, noe jeg aldri har vært før. Ironisk at jeg er i mitt livs beste fysiske form, men aldri vært mer syk. Kanskje jeg stresser, noe som reduserer immunforsvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...