Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther
Nei, men nå skjønner jeg jo hvorfor du hele tia prøvde dra av meg buksa når jeg fortvilt prøvde følge med på filmen. :'(

da du prøvde å følge med, ikke når. ;*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, måtte google, da vet jeg hva DTF er. Tror DTF er grunnen til at jeg denne helgen heller ble hjemme og monterte Ikea møbler enn å dra på date med "sporty og omsorgsfull 32 åring fra Drøbak". "Bare kaffe my ass":cautious:

Hva er gærnt med DTF? Livet er fort kort for å være prippen, TEW. Nyt livet og alt som følger med :)

Dunno, ass. Personlig liker jeg å leve i lykkelig uvitenhet og bare ha det gøy. Klart jeg ønsker meg noe seriøst, men hvorfor ikke leve litt? Begynner man å tenke på alle mulige uskrevne regler og "kodekser" omtrent, så setter man på håndbrekk på seg selv.

Vad tycks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gærnt med DTF? Livet er fort kort for å være prippen, TEW. Nyt livet og alt som følger med :)

Dunno, ass. Personlig liker jeg å leve i lykkelig uvitenhet og bare ha det gøy. Klart jeg ønsker meg noe seriøst, men hvorfor ikke leve litt? Begynner man å tenke på alle mulige uskrevne regler og "kodekser" omtrent, så setter man på håndbrekk på seg selv.

Vad tycks?

Ok, hvem har rappet nicket til Roman?!

Eller alternativt...

Hva enn du går på for tiden, så vil jeg ha!:D

Litt mer seriøst... har vel ikke blitt kalt prippen før, jo, kanskje på de siste datene jeg har vært på. Men når man, A. er sydd sammen på midten, og ikke kan, uansett om man vil. B. avtaler en kaffe for å sjekke kjemien, og ender opp med "jeg vil ha deg full for da blir du med hjem"?

Ikke perfekt date i mine øyne, for det der kan man få på en hver bytur, når klokka begynner å nærme seg stengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvem har rappet nicket til Roman?!

Eller alternativt...

Hva enn du går på for tiden, så vil jeg ha!:D

Litt mer seriøst... har vel ikke blitt kalt prippen før, jo, kanskje på de siste datene jeg har vært på. Men når man, A. er sydd sammen på midten, og ikke kan, uansett om man vil. B. avtaler en kaffe for å sjekke kjemien, og ender opp med "jeg vil ha deg full for da blir du med hjem"?

Ikke perfekt date i mine øyne, for det der kan man få på en hver bytur, når klokka begynner å nærme seg stengetid.

Ah, ser den.

Hva enn du går på for tiden, så vil jeg ha! :D

Lurer jeg også på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...