Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser meg enig med frøken Hansen her. Spennende samtaler, mykje latter og mykje flørting gjør møtet spennende og gøy :) Er det på plass spiller det rundt ikkje så mykje roller. For det vil du ikkje legge merke til uansett, når all oppmerksomhet er rettet mot personen du er med.

Miljøet kan være med på å sette stemninga da:) Men der er valget vidt. Alt fra fjellturer med telt / hytte og middag laget på bålet, til ein roleg kveld med matlaging og annen underholdning fungerer.

Fellesnevner er vel mat...I ein eller annen form :love:

Edit: Må sei meg enig med didi. Film øydelegge for praten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg veldig enig i de to over. Setter veldig pris på masse flørting og lekenhet hvis kjemien er der. Må gjerne involvere noe form for aktivitet for min del for å få en løsere stemning. Spiller ingen rolle om det er en spasertur, klatring, biljard, matlaging, baking og så videre. Og for all del, la den fordømte mobiltelefonen ligge i jakken/vesken etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg veldig enig i de to over. Setter veldig pris på masse flørting og lekenhet hvis kjemien er der. Må gjerne involvere noe form for aktivitet for min del for å få en løsere stemning. Spiller ingen rolle om det er en spasertur, klatring, biljard, matlaging, baking og så videre. Og for all del, la den fordømte mobiltelefonen ligge i jakken/vesken etc :)

Stemmer resten, så er ikkje mobilen i tankene engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Den aller mest ultimate daten: Gå på langtur i flott natur med bål/giganiste og evt telting. Da får man pratet skikkelig masse, og man blir kjent med personen i rekordfart siden man ofte får vist både en og to og tre veldig gode og dårlige sider ved seg selv.

2) God mat, vin, en aktivitet som innbyr til latter og prating (feks brettspill, gåtur) og masse kropp. Berøring, pjusking, skjeing, massasje, and so on.

Det VERSTE å gjøre er kanskje film eller kino. Da må isåfall filmen være utrolig dårlig slik at man ender opp med å prate isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjeldmann lærte meg nylig at å invitere noen på film er visst allmenn kjent kodeord for puling. Det forklarer mye.

Trur det er i Belgia / Nederland det faktisk er allmenn utbredt hos alle at det betyr sengekos. Viste ikkje at den trenden har blitt normal å bruke i Norge...Kanskje eg har vært for lenge ute av gamet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur det er i Belgia / Nederland det faktisk er allmenn utbredt hos alle at det betyr sengekos. Viste ikkje at den trenden har blitt normal å bruke i Norge...Kanskje eg har vært for lenge ute av gamet :(

Tror det har vært utbredt her i Norge leeeenge. Inviterer man noen man liker litt på film så er det som å spør "DTF?" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...