Gå til innhold

Konkurranseteam - bikini, bodyfitness, AF, MP - oppdatert 05.01.2015


FrkHoel

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å leker litt med tanken om å starte et eget team, og lurer på om det er noen av medlemmene her som stiller men ønsker nytt team, eventuelt ønsker å stille og trenger team?

Man må jo ha et visst antall medlemmer for å bli godkjent klubb/team, så hadde vært artig om jeg fikk gjennomført det. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt tiltak!

Hva er motivasjonen for å starte noe eget?

Flere grunner faktisk :) En av grunnene er at hos veldig mange av de allerede eksisterende team'ene så MÅ du få konkurransediett hos de som driver teamet. Jeg mener at hvem som setter opp dietten din ikke er så nøye. Det viktigste er et godt samhold i teamet ikke hvem som setter opp diett.

Jeg ønsker også et team som ikke preges at typen bro-science og den typisk tankegang om hvordan ting skal og bør være under konk.prep og off-season etc.

Jeg vil ha et team der ingen presses til å gjøre eller ta hverken det ene eller det andre fordi de ikke mister fett like effektivt som mr. 100 kg bygging.

Jeg vil ha et team som ikke eksluderer noen eller kjører "opptak" for å se hvem som får være med å konkurrere osv. Det beste er å være ærlig om man ser at noen ikke rekker det f.eks. og heler unngå at de som ikke rekker formen bruker uødvendig mye tid og ikke minst frustrasjon på noe de heller kan forsøke igjen på neste sesong.

Og jeg vet også at mange ikke ønsker å være i et typisk "byggermiljø" selv om de vi stille.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt nyskjerrig: Hvordan oppretter man/får et team godkjent? :)

Nå bor ikke jeg på østlandet enda, kunne vært aktuelt til neste år.

Det er ikke verre enn at man sender inn en klubbregistrering til NKF. De godkjenner klubben om det er minimum 5 medlemmer som betaler medlemsavgift til NKF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...