Gå til innhold

.


Engla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt lifesum en lengre stund og gått over til myfitnesspal siden den virker mer brukervennlig ifht å synkronisere med andre apper som sagt over. Etter en dag med å få satt seg inn i den liker jeg den veldig godt. Lifesum har forresten strekkode den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte Lifesum lenge, men har gått over til myfitnesspal, for den synkroniserer samtidig med skrittelleren på telefonen. Bruker å søke på matvarene på engelsk, for da får man med vitamininnholdet også. De fleste norske står det bare fett, karbo, sukker og protein på ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes Lifesum er veldig enkel og grei. Akkurat nå har jeg ikke behov for å synkronisere med noe annet.

Prøvde MyFitnessPal en kort stund, men var allerede vant til LifeSum. (Dessuten ville ikke MFP synke med det armbåndet jeg brukte på den tiden, så da gadd jef ikke bytte)

(Men...vet ikke om andre har hatt problemer, men alt jeg logget på mandag, la seg samtidig inn på søndagen, dagen før. Så ukestotalen ble jo relativt høy, da:p

Funker greit igjen nå, men blir litt skeptisk av og til...om alt faktisk stemmer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...