Gå til innhold

Skal du konkurrere i høst? Søker gutt/jente til prosjekt helårskroppen


Therese

Anbefalte innlegg

Hehe, forstår godt at du spør om det! Men fordi jeg tror tiden etter konkurranse er minst like vanskelig, om ikke en god del mer vanskelig og. Jeg har gått ned en del i fettprosent før ved å ligge ganske lavt på kaloriene. Det jeg hele tiden forsøkte å finne svar på var hvordan jeg skulle holde på resultatene mine, for jeg forstod at det var en del kunnskap jeg ikke hadde som jeg helt klart trengte. På det tidspunktet klarte jeg ikke finne ut av det, var ett stykk forvirra individ, og det var dessuten ikke noe fokus på det noe sted omtrent. Jeg synes det er fint at det har endret seg mer i det siste, og at reverse dieting er blitt et mer kjent begrep. Jeg skulle ønske noen var der og hjalp meg da jeg trengte det :) Jeg endte opp med å gå opp igjen alt sammen, riktignok med mye mer muskelmasse, men fortsatt :p Det føles så lett og så vanskelig på samme tid.

Men mer svar på spørsmålet kanskje: jeg hadde ikke hatt noe i mot å betale for det. Skulle jeg ha konkurrert hadde jeg bare gjort det om jeg visste at ting ville blitt tilrettelagt etter konkurranse også, i form av støtte og oppfølging, samtidig en god dæsj mental forberedelse fra egen side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Høstens sesong er over for de fleste, og de to som ble plukket ut er to jenter.

En bikiniutøver (debutant) og en bodyfitnessutøver.

Fikk skuffende lite tilbakemeldinger fra de som meldte interesse, merkelig nok - derfor endte jeg opp med to jenter da det ikke var noen gutter som ga meg tilbakemelding etter jeg sendte ut hauger av mail med informasjon jeg trengte tilbake samt hva og hvordan alt ville foregå.

Begge har tatt blodprøver og jeg har "analysert" trening, kosthold og livsstil (jobb, døgnrytme og alt som hører til) for å tilrettelegge på best mulig måte.

Nå i starten er det tiden og veien før jeg kan oppdatere med så veldig mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese, kan du opprette en egen logg for dette? Samt forklare litt rundt dette.

Dette vil jeg gjerne følge med på. veldig spennende. Tipp topp, tommelen opp for deg!

Synd at den ene kandidaten ikke er en mann. Men prinsippene er vel det samme tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese, kan du opprette en egen logg for dette? Samt forklare litt rundt dette.

Dette vil jeg gjerne følge med på. veldig spennende. Tipp topp, tommelen opp for deg!

Synd at den ene kandidaten ikke er en mann. Men prinsippene er vel det samme tenker jeg :)

Jobber med saken hvorvidt kandidatene er villig til å dele informasjon :)

Takk! De er veldig forskjellige når en strekker alt utover, så det skal bli moro!

Jeg kjøpte meg 7,5kg smågodt, som skulle koses med etter NM. Nå, tre dager etter, har jeg kanskje spist 1. Magen vil ikke mer...

Ja her hører du

Synd at den ene kandidaten ikke er en mann. Men prinsippene er vel det samme tenker jeg
:whistle:

Så du føler deg sunn, sterk og frisk mao? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra at jeg haaaaater uttrykket "reverse dieting" så blir dette spennende å se resultatet av :)

Hehe, ja sjæl Blir som periodisk faste, paleo og biorytme, "alle gjør det - men på sin måte", så selve greia faller jo ut av all sin sammenheng

Det har jo tatt helt av nå ser jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...