Gå til innhold

Turutstyrtråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Hva har du av utstyr?

Meg du spør?

Trur eg har det eg treng av turklær, og sannsynlegvis ein ok sovepose. Ja, og ryggsekkar (36 og 65 liter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ønskelisten kan bli dyr;)

Tror jeg har tur utstyr for 150 000 snart;)

Selvfølgelig veldig mye unødvendig da

Oi! :D

Byrjer med småtingene tenker eg, primus, termos, hodelykt osv... ;) Venter med telt f.eks. til eg har testa hytte-til-hytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg får såååååååå lyst til å reise på tur av denne tråden her! (Heldigvis skal jeg ut på tur neste helg)

Hadde vært gøy å ha en overnatting i skogen-meetup en helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trenger ikke termos om du har primus;)

et tips, om du ikke skal være så mye ute vinterstid ville jeg gått for en gassbrenner

Hehe, trur eg lar vera å skriva gassbrennar på julegaveønskelista. :p Men takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du spør?

Trur eg har det eg treng av turklær, og sannsynlegvis ein ok sovepose. Ja, og ryggsekkar (36 og 65 liter).

Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

bør ikke være noe problem det der. skaff deg en dnt nøkkel. finn en hytte som er noen timers gå avstand og kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...