Gå til innhold

tips til hva jeg kan ha ilag med proteinpulver?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan brukes til alt i grunnen :) Selv bruker jeg det mest i havregrøten, enkelt og greit for å øke proteininnholdet og få bedre smak. Bruker det også mye i blender sammen med frosne bær for å lage is eller smoothie nå om sommeren. Prøv også i pannekaker, muffins, mikrokaker osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Heisann.

Jeg har nettopp kjøpt proteinpulver, sjokolade.

Problemet er at jeg ikke er kreativ i det hele tatt,så jeg har ikke peiling på hva mat jeg kan "blande" det sammen med.

Tips til mat jeg kan kombinere det bra sammen med?

leste noe om at du kan ta pulveret i havregrøt f.eks.. stemmer det? :)

Hva du kan bruke det i, som Myr sier, går helt ann på hva type sjokolade proteinpulver du har kjøpt.

Noen få merker (2-3 stk,), er så gode at du kan bruke de i mat IMO, f.eks lage sjokoladeis, sjokoladesauser, kaker, whatever.

De resterende smaker så dårlig du vil egentlig ødelegge all maten du blander pulveret sammen med ;)

Hva merke har du kjøpt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du kan bruke det i, som Myr sier, går helt ann på hva type sjokolade proteinpulver du har kjøpt.

Noen få merker (2-3 stk,), er så gode at du kan bruke de i mat IMO, f.eks lage sjokoladeis, sjokoladesauser, kaker, whatever.

De resterende smaker så dårlig du vil egentlig ødelegge all maten du blander pulveret sammen med ;)

Hva merke har du kjøpt? :)

Helt enig med deg!

Mange pulver smaker direkt dårlig!

Min favoritt nå er 100% Natures Whey jordbær. http://fitnesslife.no/kosttilskudd/proteinpulver/sports-nutrition-100-natures-whey.html

Ellers syns jeg Gold Whey er bra!

Hva er din favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg!

Mange pulver smaker direkt dårlig!

Min favoritt nå er 100% Natures Whey jordbær. http://fitnesslife.no/kosttilskudd/proteinpulver/sports-nutrition-100-natures-whey.html

Ellers syns jeg Gold Whey er bra!

Hva er din favoritt?

Mine favoritter er :

Gold Whey sjokolade / mocca

Syntha-6 jordbær <3

Ellers har jeg jo prøvd diverse norske... Disse funker jo greit å styrte nedpå, men ville aldri ødelagt noe mat med de :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er digg å blande med most banan og hvis jeg gidder setter jeg det litt i fryseren. Jeg har bare prøvd med to forskjellige pulver da, så veit ikke om det er like digg med andre merker/typer eller smaker. Shake liker jeg bare når det er blandet med melk, men veit folk drikker det blandet i vann også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er digg å blande med most banan og hvis jeg gidder setter jeg det litt i fryseren. Jeg har bare prøvd med to forskjellige pulver da, så veit ikke om det er like digg med andre merker/typer eller smaker. Shake liker jeg bare når det er blandet med melk, men veit folk drikker det blandet i vann også

kutta opp noen bananer (5-6 stk) og heiv i fryseren..

Så hellte jeg de oppi blenderen, tok 2 scoops av ON Gold Whey Standard sjokolade, og kanskje 1 dl melk (den ble litt for tykk først).. = uberdigg! <3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...