Gå til innhold

Random tanker, innspill og andre rariteter


ronniba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hvis jeg sier at jeg ikke skal gjennomføre noe, og gjennomfører det å ikke gjennomføre noe. Har jeg da gjennomført det?

Ahh, begynte først å svare, men så låste jeg meg fast i hodet. MEN siden vi ikke garantert kan si at du har gjennomført det å ikke gjennomføre noe så vil jeg si at vi ender med nei. Men det vil ikke si at du eeegentlig har gjennomført det å ikke gjennomføre noe, bare at du ikke har klart å 100% ikke gjennomføre. Så spørsmålet blir jo hva som var den opprinnelige intensjonen og hvor grensen går for å havne på enten nei eller ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, begynte først å svare, men så låste jeg meg fast i hodet. MEN siden vi ikke garantert kan si at du har gjennomført det å ikke gjennomføre noe så vil jeg si at vi ender med nei. Men det vil ikke si at du eeegentlig har gjennomført det å ikke gjennomføre noe, bare at du ikke har klart å 100% ikke gjennomføre. Så spørsmålet blir jo hva som var den opprinnelige intensjonen og hvor grensen går for å havne på enten nei eller ja.

Beste svaret jeg kunne fått. Så jeg lar ballen ligge for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Jeg har lyst på noe spennende å lese, så... Hva er det flaueste du noen sinne har gjort/opplevd?

En av de flaueste tingene jeg har gjort var da jeg var med min aller første kjæreste på slektstreff. Hun var 16, jeg var 18. Dette var i Trøndelag, og jeg var verken vant til å drikke alkohol, eller å drikke alkohol i form av 96% hjemmebrent. Det var slekta, for å si det sånn...

De drakk østlendingen helt SYKT full, og alt var bare moro frem til jeg mistet buksene, tisset inne i campingvogna til onkelen hennes, og erklærte skrikende (dette har jeg blitt gjenfortalt av de som var til stede, husker ingenting selv) at det var en jævlig stygg campingvogn han hadde.

Å stå opp dagen etterpå, og gå ned trappa og inn på kjøkkenet hvor det satt i alle fall 25 mennesker samlet rundt et langbord til frokost/lunch, det er noe av det flaueste og jævligste jeg har opplevd i mitt liv. Jeg tror og håper at jeg sa unnskyld, men det er litt tåkete det der også - alt jeg husker er den intense angsten og frykten jeg følte da jeg åpna den døra. Det gikk forøvrig helt ok, både onkelen, moren og faren til kjæresten min synes jeg hadde klart meg greit på festen. De har kanskje en litt annen standard på hva det er å klare seg greit på fest enn det jeg hadde den gangen, grønn som jeg var på absolutt alt i livet.

Kommer på ganske mange ting jeg har gjort i min ungdom som faktisk er temmelig flaue nå... good times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...