Gå til innhold

Random tanker, innspill og andre rariteter


ronniba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det virker som om folk i 9 av 10 tilfeller sier "god elg" i stedet for "god helg". Det høres definitivt slik ut. Begynner å lure på om nesten alle andre enn meg jevnlig ser en skikkelig god elg på fredager, og hyller den... det ville forklart saken. Selv har jeg ikke sett en elg på veldig lenge, og den siste jeg så var ikke noe spesielt god sammenlignet med andre elger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om folk i 9 av 10 tilfeller sier "god elg" i stedet for "god helg". Det høres definitivt slik ut. Begynner å lure på om nesten alle andre enn meg jevnlig ser en skikkelig god elg på fredager, og hyller den... det ville forklart saken. Selv har jeg ikke sett en elg på veldig lenge, og den siste jeg så var ikke noe spesielt god sammenlignet med andre elger.

"God elging". HEHEHE. Togan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Hvorfor har ikke vi mennesker pels/fettlagre som gjør det mulig for oss å leve uten klær? Er det så enkelt som at våre forfedre kom fra varmere strøk?

Vi har "rester" fra den tiden, talgkjertlene i huden mener jeg å ha lest stammer fra "pelsens tid" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har "rester" fra den tiden, talgkjertlene i huden mener jeg å ha lest stammer fra "pelsens tid" :)

Gåsehud er egentlig funksjonen som puffer opp pels når det blir kaldt; vi har ikke lenger "pels", så konseptet gåsehud for mennesker er også "rester" fra long times ago forgotten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...