Gå til innhold

Bikini eller Bodyfitness høsten 2014.?


Snuske89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mange debutanter er små ja, kan virkelig ikke skjønne at noen av de blir kalt for manndige:D

Hva? Mener du at det er noen forskjell på dette

10170867_290863504401770_8476968733403066096_n.jpg

og dette?

Female-Bodybuilder-Caroline-Wang-21.jpg

Du mener å si at de ikke ville stilt i samme klasse? Jeg skjønner ikke?

Alt av kvinnefitness, som ikke er bikinifitness, er da det samme? De er menn alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja, akkurat det samme, ser ikke forskjel:ROFLMAO: Funny thing; blei spurt av noen småjenter i går om jeg var jente eller gutt, for de så at jeg hadde litt pupper, men de syntes jeg hadde for store armer og skuldrer til å være jente:joyful:

hehehe!! ;) de var nok bare missunnelige :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser helt fantastisk ut frøken! Jeg har som mål å få mulighet til å stille neste år om jeg får meg en Coach og får ned fett% men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte henn med det.. Har du hatt oppsett for dette eller har du vært så flink selv? Måtte bare spørre litt nå som jeg fikk sjansen.:X3:

Uansett! Du er flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...