Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil forresten anbefale alle som er glad i kampsport til å se dokumentaren om Magne Havnaa, som går på viasat på Fredag klokka 22.30. Det er en fantastisk bra dokumentar, hovedsaklig om karrieren og veien mot VM, nederlagene og alle de STORE øyeblikkene. Man får også se litt til sønnen Kai Robin som nå er på landslaget.

[ATTACH]142788[/ATTACH]

Så filmen for et par uker siden med klubben, og den er verdt 85min. Er også Hansvoll som har laget den.

Her er teaseren:

post-9744-14440980291947_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alt av UFC siden UFC #1, har også vært igjennom mye god gammaldags PRIDE (ooog der følte jeg meg gammal.)

Har lenge vært GSP fan, likte også Randy Couture, men det er også mange nye spennende fightere på vei opp mot tittelbeltet i flere av vektklassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med på UFC både kampene og realityserien fra sesong 1. dabba av etter et par sesonger.. Men ser ennå av og til på Bellator på Zebra, og så jo litt på Pride ^_^ hehe

Morsomste med UFC som jeg husker var Bruce Buffer når han skulle introdusere Randy Cotoure som vinner etter han slo Tim Sylvia.. Den mannen der har bra med lungekapasitet! :D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hendo </3 :cry:

Kan jo ikke unngå å bli imponert av Cormier da...

Var vel tross alt ikke noe stort sjokk :p

Hendo er "gammel", taper nå flere kamper enn han vinner, har blitt treig, fighter i en høyere vektklasse enn han tilhører (serr, han er nå omtrent 20kg lettere enn de andre gutta når det ikke er fightvekt..), og for bare to måneder siden så fikk han så monumentalt med juling at han virkelig ikke burde fighte i nærmeste fremtid.

Bland det med en fyr som er teknisk bedre, sterkere, raskere, yngre og hittil ikke taper... Ja, og som ikke nylig har hatt en kamp hvor han holdt på å bli knocka. :p

Det er nesten feige lag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten min fra Pride var Crocop- gått tilbake til K1, Fedor emalienko - sloss forsatt.. og QuintonRAMPAGE jackson :D

Fedor la vel opp i 2012, så han sloss ikke lenger. Ellers er jeg enig i at CroCop og Fedor er store helter, men hadde aldri sansen for Rampage... Savner virkelig Fedor, synd vi ikke fikk sett han i UFC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener folk om TJ Dillashaw sin seier mot Barao? Har ikke fått med meg så mye fra TJ, og forventet egentlig overkjøring fra Barao i kampen, men må si han gameplanen til TJ var bra, og utførelsen var perfekt! Har egentlig ikke sett TJ siden TUF, og kan ikke si jeg var særlig fan der. Måten han sloss på nå var allikevell underholdene, men tviler på at han klarer å forsvare hvis han møter Barao igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel tross alt ikke noe stort sjokk :p

Hendo er "gammel", taper nå flere kamper enn han vinner, har blitt treig, fighter i en høyere vektklasse enn han tilhører (serr, han er nå omtrent 20kg lettere enn de andre gutta når det ikke er fightvekt..), og for bare to måneder siden så fikk han så monumentalt med juling at han virkelig ikke burde fighte i nærmeste fremtid.

Bland det med en fyr som er teknisk bedre, sterkere, raskere, yngre og hittil ikke taper... Ja, og som ikke nylig har hatt en kamp hvor han holdt på å bli knocka. :p

Det er nesten feige lag :p

Ja, det var ikke noe sjokk. Han veide vel inn på 199 lbs til helga. Bare trist når storhetstida til gode fightere synes å være over. Det må være vanskelig å bestemme seg for å legge opp, men det blir noe småtragisk med de som har gjentatte "comebacker" med kanskje 1 spektakulær win og så blir de knocket neste kamp. Gru-gleder meg til Silva vs Sonnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener folk om TJ Dillashaw sin seier mot Barao? Har ikke fått med meg så mye fra TJ, og forventet egentlig overkjøring fra Barao i kampen, men må si han gameplanen til TJ var bra, og utførelsen var perfekt! Har egentlig ikke sett TJ siden TUF, og kan ikke si jeg var særlig fan der. Måten han sloss på nå var allikevell underholdene, men tviler på at han klarer å forsvare hvis han møter Barao igjen.

Jeg syns han snek seg til finalen på TUF, men det råder liten tvil om at han kan sloss. - det viste han forsåvidt der også. Jeg hadde kampen i Barao's favør, men det var jo en ren overkjøring fra TJ sin side. Mektig imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han snek seg til finalen på TUF, men det råder liten tvil om at han kan sloss. - det viste han forsåvidt der også. Jeg hadde kampen i Barao's favør, men det var jo en ren overkjøring fra TJ sin side. Mektig imponert.

Liten tvil om at det var imponerende, og at det bor en fighter i han. Men som Joe Rogan sa flere ganger, er Barao en av de fighterne som er best pound4pound, og TJ vil nok ikke klare å forsvare beltet. Isåfall blir jeg meget overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Courmier grusa Hendo så mye at det ble nesten litt flaut å se på til slutt. Blir det Gustavson eller Courmier som tar beltet fra Jon Jones, mon tro? :D

Jeg ble imponert over Dillashaw, for makan til overkjøring av en mester skal du lete lenge etter. Det var like før det ble KO i første runde, og i alle påfølgende runder var Dillashaw overlegen. Overraskende overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tvil om at det var imponerende, og at det bor en fighter i han. Men som Joe Rogan sa flere ganger, er Barao en av de fighterne som er best pound4pound, og TJ vil nok ikke klare å forsvare beltet. Isåfall blir jeg meget overrasket!

TJ fighta jo på Barao sin måte, og grisebanket han etter alle kunstens regler. Kan ikke se noen grunn til å tvile på at TJ forsvarer med glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJ fighta jo på Barao sin måte, og grisebanket han etter alle kunstens regler. Kan ikke se noen grunn til å tvile på at TJ forsvarer med glans.

Ja jeg er enig, men noe sier meg at det var muligheten som gjorde at han var så god. Vil påstå han "overpresterte" i forhold til evner! For all del, kan godt hende jeg må bite i det og han holder belte i 4år, men ser det bare ikke for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Courmier grusa Hendo så mye at det ble nesten litt flaut å se på til slutt. Blir det Gustavson eller Courmier som tar beltet fra Jon Jones, mon tro? :D

Jeg ble imponert over Dillashaw, for makan til overkjøring av en mester skal du lete lenge etter. Det var like før det ble KO i første runde, og i alle påfølgende runder var Dillashaw overlegen. Overraskende overlegen.

Hehe, tror ikke Gustavsson klarer å ta Bones, men courmier er nok svært vanskelig å sloss mot, og ser for meg at han kan by på store problemer, men om taktikken sitter fra Jones er han mester i noen år til! :) (Håper og tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...