Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på noen matcher av og til sent på lørdager, super underholdning! :D

Men skal ingen nevne de ufattelig tragiske reklamene som både kommentatorer og Bruce Buffer kommer med til stadighet? There's no time like Miller time..... :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig at Sapp klarte å slå Ernesto Hoost to ganger!! Hoost er jo regnet som en av de største K-1 fighterne noensinne.

Hva sier det om fyren, syns du?

Har jo et forholdsvis ålreit nivå hvis han kan ta Mr. Perfect. :p

(selv om jo, jeg er ikke akkurat hans største fan men han blei en del greiere når han kvitta seg med The Beast-karakteren)

Liker forresten at mange mener at han falt alt for lett mot Cro Cop, når han jo faktisk knuste øyehulen i det slaget (er tatt med i highlighten jeg la ut tidligere)

Ja, og så har han vært med i håndbak mot Fedor :p

http://www.youtube.com/watch?v=QyzaDgSbpF8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han hadde vel et godt nivå og potensiale. Men så bestemte han seg for å kun satse på penger ved å tape kamper. Jeg har null respekt for fightere som gjør slikt.

Så når jeg ser han nå, så tenker jeg; hvordan i helvete klarte han å slå selveste Hoost, to ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han hadde vel et godt nivå og potensiale. Men så bestemte han seg for å kun satse på penger ved å tape kamper. Jeg har null respekt for fightere som gjør slikt.

Så når jeg ser han nå, så tenker jeg; hvordan i helvete klarte han å slå selveste Hoost, to ganger?

Kan forstå den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herreud, endelig er den kommet! UFC-tråden! <3

Følger ikke så godt med nå som jeg gjorde på vgs, men får meg med alle de store eventsa. Har heller ikke sett de 2 siste sesongene av TUF, men blir vel å ta TUF maraton om ikke lenge! :D

Og ja nicket er fra Pride, som var 10Xkulere enn UFC før, selv om UFC har gjort en god jobb å ta over. Det jeg savner mest er den fryktløsheten som var i Pride. Var ikke like mye taktikk, men mer galskap. Var god underholdning, men sporten er jo mye penere å se på nå, og ikke minst mer publikums vennelig!

Åhhh i denne tråden skal jeg henge mye kjenner jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier ikke at fighterene ikke er bedre nå enn de var før.

Flere folk som prøver og mer å tjene på å vinne = høyere kvalitet på de beste

Men, joa. Mye av kritikken mot UFC går jo på hele kommersialiseringa, skittenjobbing innad bak kulisser, Dana White, oppkjøp av alt som kan være konkurranse, Dana White og Dana White.

(og selvfølgelig crossfitsykdommen om at "UFC er det ultimate. Og fighter du ikke i UFC så kan du ikke være bra"

Derfor det var artig når eksempelvis Fedor holdt seg langt unna, og CroCop "trappa ned" med å fighte i UFC :p )

Men når mange gode fightere flyttet til UFC fra Pride, så begynte jo The last emperor å bli gammel(eldre) da. Synd karrieren hans avsluttet som den gjorde, han må være den mest imponerende fighteren noensinne.

Jeg er egentlig ganske enig i mye av det du sier, men det hindrer meg ikke i å digge UFC, selv om Grand Prix eventene til Pride er det mest legendariske av mma man finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, det var gøy når Strikeforce begynte å konkurrere med UFC, men så ble de kjøpt opp til slutt :unsure:

Enig, selv om det aldri ble like attraktivt. Eventsa til alle andre føles liksom så amatørmessige selv om det er bra underholding i Bellator osv iblandt. Pride er vel de eneste som har slått UFC sine events i underholdning. Er mange flinke folk i og rundt UFC, og jeg er veldig fan av Joe Rogan, som er kunnskapsrik og en kul fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herreud, endelig er den kommet! UFC-tråden! <3

Følger ikke så godt med nå som jeg gjorde på vgs, men får meg med alle de store eventsa. Har heller ikke sett de 2 siste sesongene av TUF, men blir vel å ta TUF maraton om ikke lenge! :D

Og ja nicket er fra Pride, som var 10Xkulere enn UFC før, selv om UFC har gjort en god jobb å ta over. Det jeg savner mest er den fryktløsheten som var i Pride. Var ikke like mye taktikk, men mer galskap. Var god underholdning, men sporten er jo mye penere å se på nå, og ikke minst mer publikums vennelig!

Åhhh i denne tråden skal jeg henge mye kjenner jeg! :D

Siste sesong av TUF var artig og det var mange gode figthere. Syns nesten at kvinnekampene var best.

Det som er sykt digg med sesong 19 (Penn vs Edgar) er at Penn og Edgar har stor respekt for hverandre, så man slipper de dramagreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Blir spennede med kampen mot Sonnen. Holder dog en knapp på Sonnen..

Det er det som er problemet med Wanderlei (og de gamle prideheltene mine som Big Nog, Shogun etc)

Jeg håper og tror så inderlig med hjertet, men hodet sier Sonnen. Dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...