Gå til innhold

Hvordan kommer man seg på scenen egentlig?


Arajntos

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lurt på hvordan det er man egentlig kommer igang med og " komme seg på scenen" ? Er vel ingen bedre plass og spørre enn her, da det er en del fra fitnessbloggen som har både stilt i det ene og det andre :D Har i det siste funnet ut at det kaaaaanskje er noe jeg kunne tenkt meg og prøve en eller annen gang, men intet er bestemt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lenge lurt på hvordan det er man egentlig kommer igang med og " komme seg på scenen" ? Er vel ingen bedre plass og spørre enn her, da det er en del fra fitnessbloggen som har både stilt i det ene og det andre :D Har i det siste funnet ut at det kaaaaanskje er noe jeg kunne tenkt meg og prøve en eller annen gang, men intet er bestemt enda.

Har tenkt å stille jeg også. Tenkt på det i 2 år, så nå satser jeg på det til neste år eller året etter. Må bare få kommet så inn i det at det bare er å peise på. :lol: Hvor trener du her i Lillehammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvordan det er man egentlig kommer igang med og " komme seg på scenen" ? Er vel ingen bedre plass og spørre enn her, da det er en del fra fitnessbloggen som har både stilt i det ene og det andre :D Har i det siste funnet ut at det kaaaaanskje er noe jeg kunne tenkt meg og prøve en eller annen gang, men intet er bestemt enda.

Personlig når man skal på scenen, så har jeg inntrykk av at de fleste enten går opp noen trapper slik at de kommer opp på scenen. Enten bakifra(backstage) ellers så kommer man opp fra siden via noen steg. Jeg ser egentlig ikke noen annen grunn for å fly, kjøre bil eller lignende for å komme seg på scenen.

Steg for steg, så har du kommet opp på scenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å stille jeg også. Tenkt på det i 2 år, så nå satser jeg på det til neste år eller året etter. Må bare få kommet så inn i det at det bare er å peise på. :lol: Hvor trener du her i Lillehammer?

hahah det blir ofte litt sånn :p Aner ikke helt om det er tingen for meg derimot, men det er kanskje noe jeg kunne tenkt meg og prøve 1-2 år frem i tid kanskje, om jeg duger og har disiplinen/tålmodigheten til det! Jeg trener på Gym+, enn du?

Du trener hardt og lenge. Så du blir swole.

Så tar du kontakt med en klubb og hører om de mener du har nok masse til å stille.

jau for man må vel bli sponset eller noe? eller har jeg misforstått helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig når man skal på scenen, så har jeg inntrykk av at de fleste enten går opp noen trapper slik at de kommer opp på scenen. Enten bakifra(backstage) ellers så kommer man opp fra siden via noen steg. Jeg ser egentlig ikke noen annen grunn for å fly, kjøre bil eller lignende for å komme seg på scenen.

Steg for steg, så har du kommet opp på scenen!

Åja var sånn det var ja! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahah det blir ofte litt sånn :p Aner ikke helt om det er tingen for meg derimot, men det er kanskje noe jeg kunne tenkt meg og prøve 1-2 år frem i tid kanskje, om jeg duger og har disiplinen/tålmodigheten til det! Jeg trener på Gym+, enn du?

Ja:p Men jeg har bestemt meg for at jeg skal stille en gang. å det blir nok innen de 2 neste årene. :lol: Jeg må bare kjøre på hardt fremover sånn jeg har gjort til nå så håper jeg at jeg ser litt forbedringer litt etter litt. :D

Ok, jeg så en mulighet til en meetup på senteret en dag jeg nå da vettu. Jeg trener på Elixia.:giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...