Gå til innhold

.


anonymæøå09876

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg ønsker å høre erfaringer fra andre i samme situasjon.

Ja, jeg så det.

Men på generelt grunnlag er det ingen god ide å ikke følge helsepersonell, og spesielt med pocs siden det ihvertfall for meg virker som en ganske bred diagnose hvor forskjellige mennesker har forskjellige symtomer og problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-) Jeg har verken kompetanse eller pcos så du må ta det jeg skriver med en klype salt ;-) Men, det jeg har lest og lært om pcos kan jeg godt dele. Slik jeg har forstått det så er mange med pcos insulinresistent, og derfor anbefaler de et lav glykemisk kosthold. Du trenger ikke spise etter ketolyse, men tenk over hvilke matvarer du velger og sørge for at du har fett til hvert måltid. Velg bær fremfor frukt f eks. Bygg måltidene dine rundt proteiner og fett, og suppler med en seng av grønnsaker, og begrense de raske karbohydratene som brød, ris og pasta. Det er viktig med et stabilt blodsukker mtp hormonproduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...