Gå til innhold

Motivational quotes


Dag

Anbefalte innlegg

aaah, Bruce Lee<3<3<3 as you think, so shall you become<3

“You must be shapeless, formless, like water. When you pour water in a cup, it becomes the cup. When you pour water in a bottle, it becomes the bottle. When you pour water in a teapot, it becomes the teapot. Water can drip and it can crash. Become like water my friend.”

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han derer goslingen altså..

Hva skjedde med gode gammeldagse Trond Espen Seim?

Aaaah... På tide at flere enn meg synes Trond Espen Seim er THE MAN. (dog bare i Norge)

Men, hadde ikke ventet at det skulle være en mann, da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah... På tide at flere enn meg synes Trond Espen Seim er THE MAN. (dog bare i Norge)

Men, hadde ikke ventet at det skulle være en mann, da:p

I fare for å hive bennsin på bålet, og rakke ned på de uten hårvekst, så er det veldig få gode argumentasjoner for ikke å ha hår på kassa. Enten fikk du ikke det i oppveksten, legit, eller så er du olympisk svømmer. You choose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å hive bennsin på bålet, og rakke ned på de uten hårvekst, så er det veldig få gode argumentasjoner for ikke å ha hår på kassa. Enten fikk du ikke det i oppveksten, legit, eller så er du olympisk svømmer. You choose.

Jeg er i det minste sterkere enn deg, så da har jeg ikke behov for hår på kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...