Gå til innhold

Er det for tidlig å kysse på første date?


SamGold

Anbefalte innlegg

Jeg går alltid for kysset på første date, enten i løpet av daten eller på slutten.

Har blandede erfaringer de siste gangene og en kamerat mener det er altfor tidlig og at jeg skremmer jentene. En av gangene jeg ble avslått tror jeg ikke hun var særlig interessert i utgangspunktet. På sist date er jeg usikker og lurer på om hun kanskje bare var sjenert og synes det var litt tidlig.

Hva tenker jentene her om dette? Og hva slags erfaringer har guttene?

Etter min mening er det svært naturlig å gjøre det på første date. Jeg liker å kysse jenter. Og jeg liker litt lidenskap. Om hun ikke er klar for å kysse meg etter første date er det mulig vi er for ulike uansett.

God lørdag så lenge.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt spørsmål.. Er du så desperat?

Usikker på om spørsmålet ditt er oppriktig eller om det er et personangrep.

Jeg velger å tro at det er oppriktig og sier da at jeg aldri har sett på det å ha lyst til å kysse en jente jeg er tiltrukket av som en desperat handling.

Men kanskje jeg burde revurdere det.

Hvor lenge venter du med å kysse jentene du møter? Og hvorfor venter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid for kysset på første date, enten i løpet av daten eller på slutten.

Har blandede erfaringer de siste gangene og en kamerat mener det er altfor tidlig og at jeg skremmer jentene. En av gangene jeg ble avslått tror jeg ikke hun var særlig interessert i utgangspunktet. På sist date er jeg usikker og lurer på om hun kanskje bare var sjenert og synes det var litt tidlig.

Hva tenker jentene her om dette? Og hva slags erfaringer har guttene?

Etter min mening er det svært naturlig å gjøre det på første date. Jeg liker å kysse jenter. Og jeg liker litt lidenskap. Om hun ikke er klar for å kysse meg etter første date er det mulig vi er for ulike uansett.

God lørdag så lenge.

:)

Men særriøst - troll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men særriøst - troll?

Hvorfor troll?

Det jeg skrev der gir i hvert fall mening for min del. Jeg er en direkte og lidenskapelig fyr selv. Og det er slik jeg vil at forholdene mine skal være. Da passer jeg kanskje best med en jente som ikke er veldig sjenert og må vente 5 møter før hun er komfortabel med å kysse meg.

Det skal sies at jeg har møtt en god del jenter ute på byen i løpet av mitt liv og som regel blir det minimum kyssing i løpet av kvelden, ofte mer. Og det synes jeg er veldig naturlig om det er en jente jeg er tiltrukket av og har god kjemi med.

Merker at jeg har litt problemer med hele konseptet dating, kanskje nettopp fordi jeg er vant med at ting skjer fort. Synes det er fint å bli kjent med kvinner når de ligger nakne ved siden av meg. ;)

Kanskje jeg burde satse på en mellomting. Men å skulle kysse noen på første date synes i hvert fall jeg er naturlig, men jeg er veldig interessert i å høre hva andre synes og om dette er noe som skremmer jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte noen på byen kvalifiseres ikke som date, og havner i en helt annen kategori spør du meg...:p

I know...

Har begynt å møte mer kvinner jeg møter i hverdagen nå og da blir det nødvendigvis en 'date' først ettersom vi ikke møtes på byen. Litt uvant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at du før du går på en date tenker at om det ikke blir kyssing i kveld er det no go? den er litt småsleezy for min del iallefall..:p

Jeg sier ikke at det er no go. Det er kanskje litt satt på spissen.

Sleazy eller ikke, jeg liker å kysse søte jenter. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går alltid for kysset på første date, enten i løpet av daten eller på slutten.

Har blandede erfaringer de siste gangene og en kamerat mener det er altfor tidlig og at jeg skremmer jentene. En av gangene jeg ble avslått tror jeg ikke hun var særlig interessert i utgangspunktet. På sist date er jeg usikker og lurer på om hun kanskje bare var sjenert og synes det var litt tidlig.

Hva tenker jentene her om dette? Og hva slags erfaringer har guttene?

Etter min mening er det svært naturlig å gjøre det på første date. Jeg liker å kysse jenter. Og jeg liker litt lidenskap. Om hun ikke er klar for å kysse meg etter første date er det mulig vi er for ulike uansett.

God lørdag så lenge.

:)

Syns det varierer fra date til date, men i 95% av tilfellene har jeg nok klart å fått til et kyss etter alt fra 30 minutter til 2-3 timer. SYns det er litt digg å se hvor lista ligger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du er ute etter. Hvis jeg som jente har lyst på en flirt, kan et kyss på første møte være gøy. Men da antar jeg (personlig) at dette er noe veldig random - siden vi ikke kjenner hverandre- og at det er noe en mann gjør hyppig - dvs: ikke noe kjæreste potensiale. Hvis jeg virkelig liker noen, da vil jeg først bli litt bedre kjent med han og bygge opp litt tillit før jeg går inn for noe. Long story short: Kyss på første date: gøy, men kan hos enkelte damer gi signal om at dette neppe vil utvikle seg videre. Men det kommer seff også an på hvordan du forholder deg til henne etter daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du er ute etter. Hvis jeg som jente har lyst på en flirt, kan et kyss på første møte være gøy. Men da antar jeg (personlig) at dette er noe veldig random - siden vi ikke kjenner hverandre- og at det er noe en mann gjør hyppig - dvs: ikke noe kjæreste potensiale. Hvis jeg virkelig liker noen, da vil jeg først bli litt bedre kjent med han og bygge opp litt tillit før jeg går inn for noe. Long story short: Kyss på første date: gøy, men kan hos enkelte damer gi signal om at dette neppe vil utvikle seg videre. Men det kommer seff også an på hvordan du forholder deg til henne etter daten.

Interessant perspektiv. Takk.

For å ha det på det rene, så liker jeg å date en jente om gangen, noe som er litt av grunnen til at jeg kanskje er litt 'utålmodig'.

For meg gir det ikke mening at det skulle gi signal om at det neppe vil utvikle seg videre. Etter min logikk er det jo nettopp det motsatte. Dessuten føler jeg at det er enkelt å havne i en vennskapelig sone hvor vi er 2 meter fra hverandre om jeg ikke etablerer en seksuell kjemi alt fra første date.

Men jo, jeg er jo ute etter å høre hva jenter tenker om dette, så tar det absolutt til etterretning. :)

Man bør kysse på første eller minst andre date, men vent med sex til man er klar - minst tre dates.

Gutt eller jente?

Jeg har ikke hastverk med sex og har ikke noen problemer med å vente til hun er komfortabel. Men å kysse er jo så søtt og uskyldig. Synes det er på sin plass ganske tidlig. :)

Ut fra det du skriver ville jeg som jente aldri blitt med på daten engang:p

Og det er helt i orden, selv om jeg elsker nordlandsjenter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første DATE er no go m meg. Gutten kunne jo gjerne ha prøvd, men jeg hadde nok trukket meg tilbake og resten av daten hadde blitt klein. Om man møter noen på byn, blir det en helt annen setting.

du sier du liker å bli kjent m jenta mens hu ligger naken v siden av deg. For meg gjør et slikt utsagn at gutten blir totalt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...