Gå til innhold

Sko til vektløfting


Mr. M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

content_825a.JPG

http://www.magshop.no/product.asp?p=5184

Disse fungerer knall :thumbsup: (selv om de ikke er de dyreste). Løftet barbeint før, men når jeg begynte å bruke disse så økte den teoretiske maksen i knebøy med 5 kg allerede på den første treningen med dem. I tillegg så er de supre å bruke i benkpress, på grunn av den opphøyde hælen (kommer lenger bak med føttene, og dermed bedre leg-drive).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kanskje litt urelatert, men da jeg skulle gå til innkjøp av vektløftersko så endte jeg faktisk opp med et par høye Converse All Star.

hadde ikke det største behovet for opphøyd hæl, og conversa sitter bra og stabilt på foten. Og jøsses for en annen opplevelse det er å trene med de enn med løpeskoa jeg brukte tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt Adidas Power Perfect II siden oktober. Bruker de til alt annet enn markløft. Sitter perfekt på min fot, stabile og gode å trene bøy i (var bare litt uvant med hæl når jeg alltid har brukt chuck taylors)

http://www.magshop.no/product.asp?p=5441

Eneste jeg vet av å ha hørt hva folk sier er at leveringstiden på kappi.no er et vondt år langt.

Kjøpte belte derfra i høst, fikk det ila 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt Adidas Power Perfect II siden oktober. Bruker de til alt annet enn markløft. Sitter perfekt på min fot, stabile og gode å trene bøy i (var bare litt uvant med hæl når jeg hadde alltid har brukt chuck taylors)

http://www.magshop.no/product.asp?p=5441

Kjøpte belte derfra i høst, fikk det ila 3 dager.

Har samme sko selv er er kjempefornøyd, en av mine bedre innvesteringer de siste åra. Leveringstiden fra Kappi.no var ikke lengere enn 4 dager for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.magshop.no/product.asp?p=5184

Disse fungerer knall :thumbsup: (selv om de ikke er de dyreste). Løftet barbeint før, men når jeg begynte å bruke disse så økte den teoretiske maksen i knebøy med 5 kg allerede på den første treningen med dem. I tillegg så er de supre å bruke i benkpress, på grunn av den opphøyde hælen (kommer lenger bak med føttene, og dermed bedre leg-drive).

Jeg kjøpte et par do-wins for 2 år siden og de er ujevne i helen så vær litt obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par do-wins for 2 år siden og de er ujevne i helen så vær litt obs på det.

På hvilken måte da? De jeg fikk er heldigvis som de skal være, står som klistret fast i gulvet :thumbsup: En ser jo likevel på dem at det ikke er "dyre" sko med en helt fantastisk kvalitet, så det er godt mulig at enkelte par vil lide kvalitetsmessig med tanke på hvor mange som produseres på fabrikkene rundt om i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 9 måneder senere...
Finnes det virkelig ingen butikker i oslo som har vektløftersko inne?

Skulle så gjerne ha prøvd før jeg kjøper.

Noen her inne vet noe om størrelsen på adidas adipower skoene: Jeg lurer på om str.36 tilsvarer str. 4 eller 3,5 i UK-str (unisex modell).

Ingen butikker når jeg var rundt å sjekka sånn ca mai-tider, mulig det har endret seg nå.

Fordelen med Adidas skoa er at de følger "faste" Adidas størrelser. Så vet du hva du bruker i f.eks adiracer (som er forholdsvis like i tuppen) så samkjører det ganske bra med hva skoa egentlig er.

Har ikke noe erfaring med adipower, men kan på det sterkeste anbefale Adidas Power Perfect 2! Helt nyydelige! :D

Adidas_Power_Perfect_2____46_2_3_small.JPG

Adidas Power Perfect 2, # 46 2/3 (Produktdetaljer) [Kappi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...