Gå til innhold

Reklame


Bondejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare jeg som synes denne reklamen var litt irriterende og forstyrrende?

[ATTACH=full]162907[/ATTACH]

Fra høyre til venstre. Proteinpannekaker? Nei. "Sunne" produkter? Nei. Questbar?:yuck: - nei. Rumpa til Christina Strøm Fjære....

Huh, hva var spørsmålet igjen? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det blitt mer fokus på å få opp reklame på nettsida, fremfor å fikse søkefunksjonen på forsida og alle de andre tingene som er blitt nevnt for lenge siden men ikke blitt gjort noe med? Nå vet jeg kun om Espen som driver nettsida, men kanskje det er andre også som jeg ikke vet om? Jeg skjønner at det er mye å gjøre når man driver en nettside, men mange av oss har ventet på at søkefunksjonen på forsida skal fungere igjen, og da er det litt småbittert å se at det er viktigere å få opp reklame diverse steder på forumet fremfor å fikse de problemene som mange av oss har spurt etter en god stund nå (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det blitt mer fokus på å få opp reklame på nettsida, fremfor å fikse søkefunksjonen på forsida og alle de andre tingene som er blitt nevnt for lenge siden men ikke blitt gjort noe med? Nå vet jeg kun om Espen som driver nettsida, men kanskje det er andre også som jeg ikke vet om? Jeg skjønner at det er mye å gjøre når man driver en nettside, men mange av oss har ventet på at søkefunksjonen på forsida skal fungere igjen, og da er det litt småbittert å se at det er viktigere å få opp reklame diverse steder på forumet fremfor å fikse de problemene som mange av oss har spurt etter en god stund nå (n)

Vi har liten kontroll på reklamen da det er annonseavdelingen som styrer med dette, men jeg ble gjort oppmerksom på en feil i reklamebanneren for elkjøp(?) som skal ha blitt rettet opp i nå.

Det knoter litt vel mye hos oss da vi jobber i et annet program enn det de resten på huset gjør noe som gjør at spesielt annonsene ikke alltid funker så fryktelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har liten kontroll på reklamen da det er annonseavdelingen som styrer med dette, men jeg ble gjort oppmerksom på en feil i reklamebanneren for elkjøp(?) som skal ha blitt rettet opp i nå.

Det knoter litt vel mye hos oss da vi jobber i et annet program enn det de resten på huset gjør noe som gjør at spesielt annonsene ikke alltid funker så fryktelig bra.

Skjønner. Jeg hadde fått for meg at det kun var Espen som holdt på med drivingen av selve nettsida (design, reklame, struktur etc.), så derfor jeg reagerte. Men ettersom det er flere avdelinger har jeg såklart mer forståelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg hadde fått for meg at det kun var Espen som holdt på med drivingen av selve nettsida (design, reklame, struktur etc.), så derfor jeg reagerte. Men ettersom det er flere avdelinger har jeg såklart mer forståelse :)

Joda stemmer at Espen styrer web, men annonseringen/reklamen er det en annen avdeling som styrer så det er grunnen til at det har vært litt mye rart de siste mnd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...