Gå til innhold

Trenger tips til coach mot deltakelse i classic


Tiwas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, jeg vet bare at typen har det med å irritere han, Tommi sier fy, fettprosenten har ikke gått ned nok, du får bare ta en ekstra kopp ris på lørdag, en kopp ekstra ris blir gjerne tre beger is:D Men typen har drevet en stund å vet hva som funker for han, så høre på andre er noe han ikke gidder :p

hehe - ja...hvis noe fungerer, så bør man jo ikke trenge å fikse på det. Med mindre noe annet kunne fungert optimalt. Selv kunne jeg tenkt meg å fortsette med Cottage Cheese, men Tommi var fast bestemt på at det ødela formen. Så...jeg skal klare å holde meg unna i 10 uker. Fikk lov til å spise opp det jeg har, så da er det jo ikke mer enn to måneder uten ;) Så får vi se om jeg vil stille til neste år igjen, og om jeg vil ha CC-en min da :p

hmm... det var kanskje Kai som enda hadde litt hår på hodet..

Note to self: Finne ut hvem Kai er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg må jobbe med er posering og utside skuldre. Det kan jeg fikse :D

Får full oppfølging og kommer til å følge hans råd til punkt og prikke. Er jo såpass med at jeg får krigsmaling og hjelp av teamet backstage - så om han finner flere hår skal han få slippe å rive dem ut på grunn av meg ;)

Først Sandefjord og så Oslo Grand Prix

Yaaay det er jo ikke så ille da, well done :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ja...hvis noe fungerer, så bør man jo ikke trenge å fikse på det. Med mindre noe annet kunne fungert optimalt. Selv kunne jeg tenkt meg å fortsette med Cottage Cheese, men Tommi var fast bestemt på at det ødela formen. Så...jeg skal klare å holde meg unna i 10 uker. Fikk lov til å spise opp det jeg har, så da er det jo ikke mer enn to måneder uten ;) Så får vi se om jeg vil stille til neste år igjen, og om jeg vil ha CC-en min da :p

Note to self: Finne ut hvem Kai er. :D

ja Tommi er ikke så glad i meieriprodukter under diett har jeg hørt. Kai jobber på Protein frabrikken sitt utsalg i torggata(Tommi som drifter den), etter hva jeg har forstått er det broren til Tommi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...