Gå til innhold

Trenger tips til coach mot deltakelse i classic


Tiwas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er forresten normalt fordelene med å komme seg inn på et team kontra å bare leie en coach, da? Er det noe stort, eller får man bare lettere oppmerksomhet, men må betale det samme?

Som jeg har skjønt det så får du mulighet til å delta på gruppeposeringstrening og andre felles aktiviteter i regi av "teamet". Mange synes det kan være ok å ha noen å sammenligne fremgang i forhold til fettprosent med, samt at det er greit å vite hvor i løypa man ligger. Just my 2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skjønt det så får du mulighet til å delta på gruppeposeringstrening og andre felles aktiviteter i regi av "teamet". Mange synes det kan være ok å ha noen å sammenligne fremgang i forhold til fettprosent med, samt at det er greit å vite hvor i løypa man ligger. Just my 2c

Jupp, sånn jeg også ser det for meg - men lurer jo litt på om "prisen" er den samme eller ikke. Og så har vel teamene sponsorer de fordeler, men man får vel neppe noe bra som debutant :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, sånn jeg også ser det for meg - men lurer jo litt på om "prisen" er den samme eller ikke. Og så har vel teamene sponsorer de fordeler, men man får vel neppe noe bra som debutant :p

"kjenner jeg deg rett" liker vel du å være litt sånn underdog som opererer i skyggene alene, og som stikker avgårde med hele kransekaka på finaledagen:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg skal ikke svare for hvordan Tommy gjør det, men jeg vet veldig godt hvordan Harald gjør det.

Der betaler man 250kr i året for å være medlem. Det innebærer hjelp til mat, trening, poseringer osv. Han har også poseringstreninger der mange er sammen, eller man kan velge å gjøre det alene med han, og evt Geir. Du får dermed valget selv om du vil "være med i gjengen" eller være litt for deg selv;)

EDIT; mine innlegg er nok litt farget av at jeg syntes Harald er helt super, både som Coach og person, så jeg klarer ikke si noe annet en superpositive ting:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg skal ikke svare for hvordan Tommy gjør det, men jeg vet veldig godt hvordan Harald gjør det.

Der betaler man 250kr i året for å være medlem. Det innebærer hjelp til mat, trening, poseringer osv. Han har også poseringstreninger der mange er sammen, eller man kan velge å gjøre det alene med han, og evt Geir. Du får dermed valget selv om du vil "være med i gjengen" eller være litt for deg selv;)

EDIT; mine innlegg er nok litt farget av at jeg syntes Harald er helt super, både som Coach og person, så jeg klarer ikke si noe annet en superpositive ting:rolleyes:

Jøss, det var rimelig! Jeg tror uansett jeg har for liten erfaring til å stille uten å få skikkelig hjelp, og jeg tror jeg ville slitt med å "kreve" oppmerksomhet om jeg ikke betalte skikkelig for det eller "var med i gjengen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du mener?:S

Harald tar ikke noe mer/mindre for utfra hvor mye hjelp du trenger;)

Nei, nettopp. Og da hadde jeg hatt dårlig samvittighet om jeg spurte og gravde og han bare fikk et par skarve hundrelapper for det. Og når konkurransedagen kom hadde jeg vært helt lost der uten noen som kunne vise meg hvordan ting fungerte og sånt ;)

Jeg *hater* å føle meg lost :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...:) Jeg skjønner hva du mener nå:)

Skal ikke pushe Harald mer ¨nå:p

*ler* Var ikke sånn ment - setter stor pris på det, og jeg kommer garantert til å gå til Harald om Tommi mener jeg kan gjøre det bra, men ikke har tid til meg (men da sier han jo indirekte at han tror de han allerede har er bedre enn meg *grrrrr*), og ganske sikkert om Tommi mener jeg ikke er bra nok - for å få en "second opinion". Men skal jeg stille trenger jeg minst hjelp til objektivt å se på hva som må styrkes og jeg kommer til å trenge hjelp til glykogentømming og -fylling. I kampsport er det jo veldig greit, for der blir man ikke trukket om man ser puffy ut dagen etter. I bygging må ting stemme mye mer når man bruker et døgn på å fylle opp igjen. Vil jo hverken være flat eller se ut som en drektig vannbøffel :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Var ikke sånn ment - setter stor pris på det, og jeg kommer garantert til å gå til Harald om Tommi mener jeg kan gjøre det bra, men ikke har tid til meg (men da sier han jo indirekte at han tror de han allerede har er bedre enn meg *grrrrr*), og ganske sikkert om Tommi mener jeg ikke er bra nok - for å få en "second opinion". Men skal jeg stille trenger jeg minst hjelp til objektivt å se på hva som må styrkes og jeg kommer til å trenge hjelp til glykogentømming og -fylling. I kampsport er det jo veldig greit, for der blir man ikke trukket om man ser puffy ut dagen etter. I bygging må ting stemme mye mer når man bruker et døgn på å fylle opp igjen. Vil jo hverken være flat eller se ut som en drektig vannbøffel :p

Lars.. Drektig vannbøffel.. I lold! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg bare takke for alle tipsene her! Jeg var på formsjekk hos Tommi i dag, og skal stille for Team 24 Fitness om 10 uker. Og om 11 uker ;) Jeg er vel ikke fullverdig medlem av teamet og blir ikke sponset, men får full oppfølging :D

er mange som stiller som ikke er "fullverdige" medlemmer av team, noen er så selvstendige at tommi har lyst å rive seg i håret og hyle og skrike, fordi de ikke følger hans opplegg i det hele tatt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg bare takke for alle tipsene her! Jeg var på formsjekk hos Tommi i dag, og skal stille for Team 24 Fitness om 10 uker. Og om 11 uker ;) Jeg er vel ikke fullverdig medlem av teamet og blir ikke sponset, men får full oppfølging :D

Hva er det som er i loopen om 10 og 11 uker, sandefjord og???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble tilbakemeldingene?

Eneste jeg må jobbe med er posering og utside skuldre. Det kan jeg fikse :D

er mange som stiller som ikke er "fullverdige" medlemmer av team, noen er så selvstendige at tommi har lyst å rive seg i håret og hyle og skrike, fordi de ikke følger hans opplegg i det hele tatt:D

Får full oppfølging og kommer til å følge hans råd til punkt og prikke. Er jo såpass med at jeg får krigsmaling og hjelp av teamet backstage - så om han finner flere hår skal han få slippe å rive dem ut på grunn av meg ;)

Hva er det som er i loopen om 10 og 11 uker, sandefjord og???

Først Sandefjord og så Oslo Grand Prix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får full oppfølging og kommer til å følge hans råd til punkt og prikke. Er jo såpass med at jeg får krigsmaling og hjelp av teamet backstage - så om han finner flere hår skal han få slippe å rive dem ut på grunn av meg ;)

Først Sandefjord og så Oslo Grand Prix

hehe, jeg vet bare at typen har det med å irritere han, Tommi sier fy, fettprosenten har ikke gått ned nok, du får bare ta en ekstra kopp ris på lørdag, en kopp ekstra ris blir gjerne tre beger is:D Men typen har drevet en stund å vet hva som funker for han, så høre på andre er noe han ikke gidder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...