Gå til innhold

Hvor langt kan man nå rent i bikinifitness?


PB jellytime

Anbefalte innlegg

De testet tidligere idrettsutøvere som ville bruke astmamedisin for om de faktisk hadde astma. Men etter at de fant ut at den prestasjonsfremmende effekten ikke var der hos friske så sluttet de med dette. Det handler ikke om uvilje til å teste. Det var legene som testet som tok den avgjørelsen.

Disse medikamentene kan ha en liten effekt på pusten, men en tilsvarende negativ effekt på hjertekapasiteten.

Dette har jeg fra en av legene som stod for disse testene, så har ikke mer kilder enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De testet tidligere idrettsutøvere som ville bruke astmamedisin for om de faktisk hadde astma. Men etter at de fant ut at den prestasjonsfremmende effekten ikke var der hos friske så sluttet de med dette. Det handler ikke om uvilje til å teste. Det var legene som testet som tok den avgjørelsen.

Disse medikamentene kan ha en liten effekt på pusten, men en tilsvarende negativ effekt på hjertekapasiteten.

Dette har jeg fra en av legene som stod for disse testene, så har ikke mer kilder enn det.

Ok. Spennende :) Jeg vet jo at stort sett alle sentralstimulerende har en relativt kort effekt før det skjer adapsjoner som motvirker effekten, og det eneste jeg har sett er at personer i eksplosive idretter har hatt effekt. Men...så er jo tross alt placebo den mest effektive medisinen vi har, så kan jo være at det sitter i hodet deres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at personer med gode plasseringer i både bikini og fitness velger å lyve om hva de har brukt og ikke brukt. Hensyn til jobb, familie, coach, omdømme, videre satsning, sponsorer etc spiller inn, og det er ingen negativ konsekvens av å lyve. Se derfor fortsetter de med "jeg er ren" historiene sine på egne blogger, IG, facebook og her på fitnessbloggen. Historiene gjentar seg. Det er "same shit, different wrapping" Joda, det går an å hevde seg i toppen på sykkel selv uten dop, bare se på Lance Armstrong. Er du bare kunnskapsrik nok, dedikert nok etc.. haha... Noen som husker resten? Han var prikk lik alle andre! Og folk var oppriktig sjokkerte. Han hadde jo påstått hardnakket at han var ren? Men fitness og bikinijenter er sikkert myyyye ærligere...?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at personer med gode plasseringer i både bikini og fitness velger å lyve om hva de har brukt og ikke brukt. Hensyn til jobb, familie, coach, omdømme, videre satsning, sponsorer etc spiller inn, og det er ingen negativ konsekvens av å lyve. Se derfor fortsetter de med "jeg er ren" historiene sine på egne blogger, IG, facebook og her på fitnessbloggen. Historiene gjentar seg. Det er "same shit, different wrapping" Joda, det går an å hevde seg i toppen på sykkel selv uten dop, bare se på Lance Armstrong. Er du bare kunnskapsrik nok, dedikert nok etc.. haha... Noen som husker resten? Han var prikk lik alle andre! Og folk var oppriktig sjokkerte. Han hadde jo påstått hardnakket at han var ren? Men fitness og bikinijenter er sikkert myyyye ærligere...?? ;)

Men Plyo, i mine øyne er du på aesthetic-toppen, er du unntaket fra regelen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange grunner til at personer med gode plasseringer i både bikini og fitness velger å lyve om hva de har brukt og ikke brukt. Hensyn til jobb, familie, coach, omdømme, videre satsning, sponsorer etc spiller inn, og det er ingen negativ konsekvens av å lyve. Se derfor fortsetter de med "jeg er ren" historiene sine på egne blogger, IG, facebook og her på fitnessbloggen. Historiene gjentar seg. Det er "same shit, different wrapping" Joda, det går an å hevde seg i toppen på sykkel selv uten dop, bare se på Lance Armstrong. Er du bare kunnskapsrik nok, dedikert nok etc.. haha... Noen som husker resten? Han var prikk lik alle andre! Og folk var oppriktig sjokkerte. Han hadde jo påstått hardnakket at han var ren? Men fitness og bikinijenter er sikkert myyyye ærligere...?? ;)

bare et par uker siden hvor Lederen i antidoping norge så i et intervju at det er fult mulig å bestå dopingtester uansett om man i teorien ikke burde det så hvor rent toppidrett egentlig er vet vel bare utøverne selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at personer med gode plasseringer i både bikini og fitness velger å lyve om hva de har brukt og ikke brukt. Hensyn til jobb, familie, coach, omdømme, videre satsning, sponsorer etc spiller inn, og det er ingen negativ konsekvens av å lyve. Se derfor fortsetter de med "jeg er ren" historiene sine på egne blogger, IG, facebook og her på fitnessbloggen. Historiene gjentar seg. Det er "same shit, different wrapping" Joda, det går an å hevde seg i toppen på sykkel selv uten dop, bare se på Lance Armstrong. Er du bare kunnskapsrik nok, dedikert nok etc.. haha... Noen som husker resten? Han var prikk lik alle andre! Og folk var oppriktig sjokkerte. Han hadde jo påstått hardnakket at han var ren? Men fitness og bikinijenter er sikkert myyyye ærligere...?? ;)

Men det er vel en smule forskjell på å vinne Tour De France og å oppnå en kropp ala dama under (siste vinneren av Olympia)? De prestasjonene er da strengt tatt ikke sammenlignbare.

http://gallery.rxmuscle.com/newgallery/DER_4357.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...