Gå til innhold

Videre ned i vekt,men HVA er riktige måten??


Twen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har økt på alle målepunkter Dovendyret. Det var før jeg spiste noe i morges, altså på tom mage... Men det er fortsatt på noe av det laveste på mange år, så det er ikke krise. Synes bare det er interessant at målene kan gå opp, når både jeg og venner synes jeg har minket både rundt midjen, rumpa og puppene (y)

Ikke stress ! Ikke analyser, bare gjør som du skal :D;)

Jeg stresser ikke :) Lover! Men må analyseres bittelitt når jeg først tar denne målingen da. Ville ha det registrert før en ny og bedre start på mandag ;) Men alt i alt egentlig kjempefornøyd med målingen i dag, det kunne ha vært så uendelig mye verre!!! Dette viser at jeg kan spise (mye!) uten at det gjør de voldsomme utslagene på kroppen i feil retning (y) stikk i strid med hva jeg har trodd, og hva jeg finner fornuftig, men sjeleglad jeg så lenge det kan fungere!! :D

Ja, det er nok noe med at jeg er blitt fastere i fisken HildeJ! (y) Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det slår "negativt" ut på målebåndet?? Anyway, 1 cm er ikke noe å stress over, jeg bare undrer meg :confused:

tror du stresser litt for mye med dette her :( har du sett linkene jeg har sendt deg?

Jeg stresser minimalt med dette nå til forhold fra hva jeg gjorde før jul! Så det er ikke det store problemet her lenger :) Vet nå at jeg kommer til å nå målet mitt, at det er innenfor rekkevidde. Har fått de riktige verktøyene og hodet på rett plass (y) Skjønner det kanskje ikke kommer helt slik frem på et forum som dette, for her er jeg ute etter svar på de tingene som er et "problem", blir fremstilt bare 1 side av saken, tror jeg.... Så dere ser bare det negative fokuset jeg fremstiller her, men er i realiteten både mye mer positiv og optimistisk rundt situasjonen min :D Life is good!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...