Gå til innhold

Videre ned i vekt,men HVA er riktige måten??


Twen

Anbefalte innlegg

Det er ikke avansert om du tar deg tid til å lese artikkelen.. jeg fant selv ut der ca hvor jeg burde ligge på carbs/proteiner og fett ifht vekt o.l. For å kunne spise og trene riktig må du skaffe deg kunnskap til å gjøre det riktig :)

hvilken artikkel referer du til her? :) nysjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiser ikke mye, så det er ingen problem å kjøre litt lettere økter innimellom :) Om man kjører kjempe hardt på en mandag, er sjangsen for at man greier å kjøre en like hard beinøkt på en onsdag ganske liten om man er øm og støl etter økta på mandag, da blir det naturlig å kjøre litt lettere :)

Ja, vi går ganske godt i lag, to utskudd i samfunnet:) Nah, muskelmenn foretrekker ikke alltid bare muskeldamer, alle har sine ting de foretrekker mest. Jeg har alltid likt store sterke menn, men har aldri vært sammen eller rota med en før jeg og han begynte å tulle. Han har alltid foretrukket slanke lette jenter, men jeg ødelegger liksom litt i den ideen hans. Plutselig har han ei dame med både muskler, fett og kvinnelige former som ikke skyldes silikon. Jeg omvendte han;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Føler meg feeeit allerede (Verdens verste følelse, og har enda 500 kcal igjen å spise i dag :cry: F**K!) Er jo ikke sulten... Skjønner godt nå igjen hvorfor jeg trodde og mente at kroppen min har nok med ca 1000 kcal :p Men faen så kjipt å ryke nå... Selv om dette viiirkelig går imot alt jeg føler og tror på for øyeblikket. Ikke ble det trening i dag heller, føler meg ikke bra, så må nok til legen i morgen tidlig. Håper jeg får noe antibiotika da, også satser jeg på å komme på Elixia litt tidligere, før alle januar-trenerne kommer løpende!! Er jo heeeelt kaos om dagen :mad:

Ok, godt å høre at jeg kan kjøre litt lett innimellom (y) Selv om jeg virkelig, virkelig, virkelig ikke forstår (eller ikke vil forstå?) hvordan all denne maten og en del lette økter skal få meg ned de siste 10 kgene... :confused: But if u say so... Skal jo prøve å trene så hardt jeg kan de fleste dagene, men kjenner meg selv godt nok til å vite at nå som jeg vet at jeg spiser mer, så føler jeg at jeg burde ta i det dobbelte av vanlig på treninga da, for å kompenensere! Men det blir vel feil, ja? Am I right? Håper jeg ser noe skjer før februar altså, vet ikke hvor lenge jeg klarer å gå "feil vei", uten å ryke hardt...

To utskudd?? Hehe, du virker da ikke som noe utskudd, spør du meg! :) er blitt så imponert over det lille jeg har lest av deg n skikkelig inspirasjon!! Hvor lang tid brukte du å komme ned dit du er i dag?? Og er du "ferdig"?

Hehe, dere så vel kanskje begge andre egenskaper enn bare kropp da ;) kooooos :love: U go girl!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG!

To utskudd?? Hehe, du virker da ikke som noe utskudd, spør du meg! :) er blitt så imponert over det lille jeg har lest av deg n skikkelig inspirasjon!! Hvor lang tid brukte du å komme ned dit du er i dag?? Og er du "ferdig"?

Hehe, dere så vel kanskje begge andre egenskaper enn bare kropp da ;) kooooos :love: U go girl!! (y)

Gother/punker/emo = utskudd i det norske samfunn :) Selv om det ikke vises så godt på bildet, så har jeg blått hår :) Jeg har en personlighet som kan sjarmere de aller fleste, og vi startet som gode venner veldig lenge før ting begynte å skje... Man kan egentlig ikke ungå å bli veldig glad i meg om man først blir kjent med meg(jupp, så høye tanker har jeg om megselv) :)

Jeg var på mitt tyngste jula 2009. Begynte å gå ned rett over nyttår 2010. Så fire år nå. Jeg er langt ifra ferdig, men det som gjenstår er å øke mer i muskelmasse å få en lavere fettprosent. Hvor mange kg jeg kommer til å ligge på har jeg ingen formening om, men med min kroppsbygning vil jeg tro at jeg ender opp på en 62-65 kg. Kroppen er et livsprosjekt, jeg er ikke ferdig før jeg er i grava:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips: Nøtter! Gir mye kalorier ved å spise lite mengde.

Tror ingen noen gang føler de er ferdig :p

Too-fit-for-gym.jpg

Jaaaaa... men myyye fett/karbs... så kommer ikke høyt nok med proteinene da, innenfor kaloriene :p HAHAHA, jeg tuller fælt og da, ser hvor dumt og detaljer fastlåst jeg/det blir nå som jeg skriver det... men jepp, sånn er det nå jeg tenker da... o_O ødelegger for meg selg, kanskje?? Men liiivredd for å feile, ikke sant!! ALT må være perfekt. Fader ass... Blir sååå irritert på meg selv innimellom!!

Skulle virkelig tatt meg sammen nå, og spist nøtter, men har selvfølgelig ingen i hus!! :p så blir vel skinkeomelett som vanlig da :(

Haha, nei veeeet... Derfor jeg satte "" også da. Mente vel med selve vektnedgangen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øke litt og litt. 100-200 kcal i uka, alt etter hva man selv er komfertabel med. Og om man plutselig går opp ett par kilo når man kommer opp til rundt 2000 kcal, så skal man ikke få panikk. Det er tross alt mere mat i magen som veier litt, og en liten fare for vannansamling, men det går over etter noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan IKKE fatte åssen i huleste jeg skal gå ned på denne måten, er stappmett, oppblåst, lat og feit :cry: vet jeg bare føler det sånn, kroppsformen har ikke endret seg betraktelig enda, og jeg hadde masse digg energi på treninga i stad!! (y) Synd jeg hadde litt sårlig tid, ellers hadde det blitt en megaøkt! Lite folk var det og... Jaja, dette skal bli en omveltning ja, jeg som har jobbet i sååå mange år for å klare å spise så lite som mulig, å avstå fra mat...

Har lagt ut noen bilder av alt fettet på kroppen min og, ikke bare av musklene mine :p I loggen min. For de som er interessert!!

Hjertelig takk igjen for flott hjelp og inspirasjon til forandring :D:) Håper det holder seg.... Og gir resultater!! Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp igjen med spm i ny og ne :) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blir snart gaaaaal av dette opplegget!! Uff, humøret går fra overlykkelig til ned til h*lvete på få minutter :cry: Blir liksom ikke sikker på om jeg velger riktig her, og om det vil gi resultater!! Noen dager synes jeg allerede at jeg har blitt strammere :eek: spesielt magen, mens innimellom bare flyyyyter den ut :( Vet ikke hvilken oppfattelse som er riktig! Hvor lenge bør jeg gå før jeg sjekker hva som har skjedd, med målebånd og vekt da? Og hva hvis alle tall viser oppgang??!? :eek: Da døøøør jeg.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir snart gaaaaal av dette opplegget!! Uff, humøret går fra overlykkelig til ned til h*lvete på få minutter :cry: Blir liksom ikke sikker på om jeg velger riktig her, og om det vil gi resultater!! Noen dager synes jeg allerede at jeg har blitt strammere :eek: spesielt magen, mens innimellom bare flyyyyter den ut :( Vet ikke hvilken oppfattelse som er riktig! Hvor lenge bør jeg gå før jeg sjekker hva som har skjedd, med målebånd og vekt da? Og hva hvis alle tall viser oppgang??!? :eek: Da døøøør jeg.... :cry:

Pust. Slapp av. Nei, du kommer ikke til å dø. Magen din flyter ikke utover.

Spis godt, sov godt og fortsett treningen. Siden du virker så innmari opphengt i det, tror jeg det sunneste for deg er om du ikke sjekker noenting som helst før 6 måneder. Bare fortsett slik du nå har bestemt deg for, og hold deg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 måneder???!?! :eek: Det er galskap. Sitter og tvinner tomler akkurat nå for å klare å holde meg unna vekta :p kanskje jeg bare burde tatt en løpetur?? Hehe. Ååååh, jeg trenger mer viljestyrke!

Føler jeg må ha noen håndfaste resultater STRAKS, for å klare å fortsette denne veien.... Men også ekstremt redd for hva resultatene viser nå, jeg skjønner jo at det er for tidlig med bare ca 2 uker.... :cry:

*puster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 måneder???!?! :eek: Det er galskap. Sitter og tvinner tomler akkurat nå for å klare å holde meg unna vekta :p kanskje jeg bare burde tatt en løpetur?? Hehe. Ååååh, jeg trenger mer viljestyrke!

Føler jeg må ha noen håndfaste resultater STRAKS, for å klare å fortsette denne veien.... Men også ekstremt redd for hva resultatene viser nå, jeg skjønner jo at det er for tidlig med bare ca 2 uker.... :cry:

*puster*

Det er denne holdningen du må legge fra deg. Du kommer ikke til å få resultater straks, så bare glem det. Det er kun tid og innsats som vil gi deg målene du ønsker å oppnå. Det var derfor jeg sa 6 måneder, fordi det er så langt frem at det ikke gir noen mening å sitte og tvinne tomler.

Les en god bok, se en film, lev livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa.... skal vente... Er bare så sabla vanskelig når disse tankene kommer! Hvor er viljestyrken og positiviteten da?? Gikk fra en flott start på en herlig dag, til rett i kjelleren på kvelden :( Men det går seg til!!

I do, I do, I do :) men de stenger ikke tankene ute for det... :p

Whateeevz... natta nå :D Og nye muligheter i morgen (y)

Takk for feedback! Virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa.... skal vente... Er bare så sabla vanskelig når disse tankene kommer! Hvor er viljestyrken og positiviteten da?? Gikk fra en flott start på en herlig dag, til rett i kjelleren på kvelden :( Men det går seg til!!

I do, I do, I do :) men de stenger ikke tankene ute for det... :p

Whateeevz... natta nå :D Og nye muligheter i morgen (y)

Takk for feedback! Virkelig :)

:)

Viljestyrke og positivitet er ting som kommer og går. Jeg har erfart at når hodet stormer som mest, er det en slags livline å holde fast ved noe - f.eks. en beslutning jeg har tatt. Så lar jeg det gå en faen i meg, og tviholder på beslutningen samme hvor mye hodet stormer. Det er hvis man slipper taket og lar seg drive rundt i stormen at man begynner å slite med å holde hodet over vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa.... skal vente... Er bare så sabla vanskelig når disse tankene kommer! Hvor er viljestyrken og positiviteten da?? Gikk fra en flott start på en herlig dag, til rett i kjelleren på kvelden :( Men det går seg til!!

I do, I do, I do :) men de stenger ikke tankene ute for det... :p

Whateeevz... natta nå :D Og nye muligheter i morgen (y)

Takk for feedback! Virkelig :)

Det er ikke fysisk mulig med det du trener og spiser å ikke få resultater, selvom det tar tid. Du vet dette er veien å gå, så bare fortsett uten å tenke så mye. dette skal gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Omtrent holdt på en måned nå... NULL synlige resultater :cry: Har klart å holde meg unna både vekt og målebånd, så kan ikke klinke til med konkrete tall, men kjennes ikke ut som om noooooe skjer nei! + føler meg meget oppblåst store deler av tida :( This is no fun anymore!! Hvoooooor lenge skal jeg måtte veeeeente?? :mad:

Står og lager mat for morgendagen hver kveld, planlegger ned på mikronivå, spiser 1500kcals, og mellom 120-140g protein. Det er så SPOT ON riktig å gjøre det som jeg blir fortalt fra alle kanter, hvorfor skjer det ikke noe?? Er det treningen som er problemet...?? Vanskelig å vite OM man trener hardt NOK, men jeg trener jo! Hardt.... NOE burde det jo hjelpe uansett, burde det ikke?

*sorry for klaging og syting :( blir bare så jækla frustrert og lei, når jeg gjør sååå mye riktig, men ingenting skjer :(*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...