Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Ja/nei-maskinen? Står snudd mot veggen der jeg også trener, men det er vel uansett ikke så fryktelig mye å se på uansett under den. Lite rumpe å nistirre på.

Edit:

Dette er slem pike-maskinen:

b06.jpg

Heisann! Vi snakket visst om forskjellige maskiner, ja!

Så dette er slem pike maskinen? Jeg ser absolutt den. :sneaky: Og nå kommer jeg til å ha det i tankene fra nå av. Satan da, det blir jo vanskelig å få gjort noe trening etter hvert. ;)

Jeg trodde det var snakk om denne:

adductor-inner-thigh-300x300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Raptorial Nå skjønner jeg enda mindre:(

"Stumpen opp"-maskinen er slem pike-maskin.

"Sprike med bena"-maskinen er slem pike-maskin når man trener yttersiden av hoftene (presser bena fra hverandre) og snill pike-maskin når trener innside lår (presser bena mot hverandre).

Jeg ser for øvrig at mitt kjønn stilles i dårligere og dårligere lys for hver post i denne tråden, så... Min mor ville vært stolt... :sorry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sjekke henne opp, men prøv å være nøktern, ukåt og formell. Gjør det nærmest slik du ville gjort et jobbintervju med en særlig gammel, surmunnet jantelovssjef. Si "Jeg viser til tightsen din og tillater meg med dette å gjøre et framstøt. Selv kan jeg vise til en årslønn på 1.7 mill, 190cm høyde og 21cm lengde. Jeg har en utdannelse for deg som synes det er viktig og liker å bli egget opp før sex med prat om javaspråkets fordeler over c++ i og med predefinerte string- og integervariabler."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du kan prøve er å kjøre akkurat samme treningsøkt som henne og pass på at dere gjør det samtidig.. Etter hvert kan du begynne å smile og skape øyekontakt (prøv å unngå å stirre på assen og titsa en periode), hvis du er kjekk nok og ho er interessert vil ho begynne å smile og sannsynligvis begynne å spørre om du følger etter henne.. Du har herved brutt isen..

PS. Hvis det ikke funker, kan negative konsekvenser inkludere: stygge blikk, tapt treningstid og rykte som stalker.

Så som alt annet her i livet gjør du det på eget ansvar.

Hvis det funker får du gi beskjed, hvis ikke var det hvertfall verdt et forsøk og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du kan prøve er å kjøre akkurat samme treningsøkt som henne og pass på at dere gjør det samtidig.. Etter hvert kan du begynne å smile og skape øyekontakt (prøv å unngå å stirre på assen og titsa en periode), hvis du er kjekk nok og ho er interessert vil ho begynne å smile og sannsynligvis begynne å spørre om du følger etter henne.. Du har herved brutt isen..

PS. Hvis det ikke funker, kan negative konsekvenser inkludere: stygge blikk, tapt treningstid og rykte som stalker.

Så som alt annet her i livet gjør du det på eget ansvar.

Hvis det funker får du gi beskjed, hvis ikke var det hvertfall verdt et forsøk og lykke til videre.

Det der tipset ville jeg ikke fulgt. Det er ekstremt creepy å bli forfulgt på treningssenteret.

Snakker av erfaring.

Følg heller en dose av de andre tipsene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...