Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Har sett et par jenter på treningssenteret jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, men foreløbig har det blitt med tanken.

Jeg er ganske så usjenert og har egentlig ikke noen problemer på damefronten, særlig om det er en "sosialt akseptert" setting, men på treningssenteret har det hittil ikke skjedd noe spennende og jeg merker at jeg har en liten sperre her. Unntaket er de anledningene når jeg plutselig står ved siden av en skjønnhet og det er naturlig å åpne kjeften eller tilbyr henne å ta i mellom om hun spør om jeg har lenge igjen på knebøyen. ;)

Noen tanker om dette, jenter?

Eller noen gutter som har vært frempå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, svaret er vel som med all annen sjekking: om du er kjekk nok og hun er singel så er det koselig og hyggelig, men dersom du ikke er kjekk nok og eller/hun har type så er hun kun på gymmet for å trene og det er uhørt at gutter våger å snakke til henne dersom det ikke gjelder trening og brokkoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å prøve seg det. Si du har sett henne noen ganger og at det virker som treningsprogrammet hennes funker for hun ser smashing ut ;)

Evt spør om råd ang en øvelse du ser hun tar.

Blir ikke det litt tynnt?:p hva hvis jenta har lagt på seg 3 kg siden sist han så henne?? Nei, du, det beste er å stå med et fitteglis og si at du har lyst til å bli bedre kjent! Vil hun får du jackpot, vil hun ikke så har du i hvert fall prøvd. Trenger ikke å gå rundt grøten med juging og smiger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Srs? Hva mener du med norske frøkner:p?(har det noe med profilbildet mitt å gjøre:)?) Nei selvfølgelig skal man ikke skremme noen og posten min var vel litt flåsete, men jeg tror man kan komme langt ved å være ærlig, fremfor å gå rundt grøten. Jeg tror mange jenter setter pris på litt straight up ærlighet og litt sjarm fremfor en som på død og liv skal rose noen opp i skyene for "ingenting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter foretrekker også å få trene ifred, uten kåte mannfolk som skal komplimentere alt man gjør.

Litt og litt smaltalk av gangen, beste er vel kanskje om du får muligheten til å rette litt på teknikken hennes, så får du blir litt bedre kjent mens du viser henne rett teknikk. Eller spørr om hun kan spotte deg mens du tar sinsykt mye i benk, lett å komme i prat mellom settene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si. Kommer vel helt an på.. alt?

Å gå bort til en jente man ikke har snakket med før og spør om å bli bedre kjent kan være creepy i min bok. Da er det liksom ikke "hei, jeg vil bli kjent med deg fordi du virker hyggelig" men "hei, jeg vil bli kjent med deg fordi du var pen" -> åpenbart seksuelt ladet -> ikke noe alle som setter pris på/er interessert i, men selvfølgelig noen som gjør det og. Kommer gjerne an på om jenta syns gutten er pen også. :)

Vet ikke om det er andre jenter enn meg som er så analyserende som dette slik som meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er selvsagt om man naturlig kommer i prat gjennom trening. Har for eksempel delt knebøystativ/benk med både menn og kvinner og blir som regel alltid en samtale ut av det om jeg er i godt humør, som man gjerne kan bygge videre på.

Jeg er heller ikke interessert i en jente kun om hun er pen. Hun må ha noe mer. En utstråling. Et eller annet jeg har lagt merke til som gjør meg nysgjerrig.

Så, om det er en jente jeg har lagt merke til og som kanskje til og med har lagt merke til meg og jeg ser at hun ikke er 100% opptatt, så ser jeg for meg å gå bort og bare starte med å si "Hei" og se hva hun svarer. Eventuelt si at jeg har lagt merke til henne og fikk lyst til å møte henne. Spør henne litt enkle spørsmål og føle på stemningen. Ikke noe seriøse greier. Om stemningen er god, kan nummer utveksles eller jeg kan vente til jeg ser henne neste gang om hun er en stamkunde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, svaret er vel som med all annen sjekking: om du er kjekk nok og hun er singel så er det koselig og hyggelig, men dersom du ikke er kjekk nok og eller/hun har type så er hun kun på gymmet for å trene og det er uhørt at gutter våger å snakke til henne dersom det ikke gjelder trening og brokkoli.

Må innrømme at jeg hadde blitt bra freaka ut av det om en fyr hadde kommet bort for å snakke om brokkoli.

Enig med andre forøvrig. Treningssenter er en offentlig plass. Har du litt sosiale antenner merker du fort om hun har lyst til å prate med deg eller ikke. Go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke det litt tynnt?:p hva hvis jenta har lagt på seg 3 kg siden sist han så henne?? Nei, du, det beste er å stå med et fitteglis og si at du har lyst til å bli bedre kjent! Vil hun får du jackpot, vil hun ikke så har du i hvert fall prøvd. Trenger ikke å gå rundt grøten med juging og smiger!

Enig i at en kan være litt rett frem:-)

Kanskje eg er litt prippen, men en fyr som har " fitteglis" i vokabularet sitt er uaktuelt. Menn med ett slikt glis hørtes også ganske creepy ut på ett treningssenter(passer bedre på en uteplass nærme stengetid)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange ganger opplevd å bli prøvd på på gymmet i form av gutter som spør om vi skal trene sammen en gang osv. Alt dette er hyggelig, men for meg blir det litt slitsomt. Gymmet er mitt fristed. Samtidig liker jeg veldig godt å være på talefot med de som pleier å trene på de samme tidspunktene som meg selv og ha det hyggelig.

Dette er selvfølgelig MIN opplevelse av fenomenet "gymsjekking". Et råd som vil funke best for en jente som meg er å hilse på, smile, småprate og SE AN om det er kjemi eller ikke før noe annet blir foreslått ;-) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...