Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15,- / bar på iherb? Jeg har aldri fått en QB fra iherb for 15. Billige er de dog men rett under 20 er nokk mer realistisk? :)

En boks med 12 barer koster i underkant av 27 dollar + 4 dollar i frakt. Det blir 31 dollar, som i NOK tilsvarer ca 190 kroner. Det blir i underkant av 16 kroner per bar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt key lime pie, peanutbutter and jelly, eller vanilla almond?

Er nyskjerrig på disse tre, ikke smakt dem og aner ikke om det er verdt å kjøpe en hel eske av noen sv dem via iherb..

Har bestillt Peanut Butter Supreme og double chocolate chunk nå, tipper de kommer i morgen / mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste Questbar for første gang i dag, double chocolate chunk. I og med at den inneholder så lite sukker og at så mange fitnessfolk med ødelagte smakløker skryter disse opp i skyene så hadde jeg ikke så høye forventninger, men jeg ble positivt overrasket. Den smakte veldig likt chocolate toffee, min favoritt i Twist-posten.

Skal absolutt bestille flere, men må prøve de andre smakene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en double choc chunk i dag for å smake. Er så mye oppstyr og snakk om proteinbaren om dagen. Syntes den smakte veeeldig "fabrikert" og metallaktig. Blir dumt å sammenligne den med en snickers, men...

Flere som ikke liker double choc chunk, men som har falt for en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet apple pie, cinnamon ett eller annet, cookies and cream og strawberry cheesecake. Ble én tygge av hver bar. Etter hypen på alle fitnessblogger må jeg si at fy faen så tragisk dette var, klarer meg heller uten søtsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er greien med disse Quest-barene? Er de på noen måte sunnere enn andre sjokolader/barer?

Har nå smakt to stykker. Den ene var Oreo og den andre var vel en mørk sjokolade/brownie.

Fikk vondt i kjeven og synes ikke smaken var noe spesielt bedre enn andre på markedet? Kjøpte en ekstremt god bar på Bunnpris i dag. DEN var god. Og ødela ikke kjeven min. Husker ikke navnet i farten, men var amerikansk produsent tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med disse Quest-barene? Er de på noen måte sunnere enn andre sjokolader/barer?

Det meste av karbohydratene er fiber som kroppen ikke kan fordøye (det har vært en del diskusjoner rundt dette, men Tiwas linket noen artikler tidligere som forklarer det). Det totale kaloriinnholdet blir derfor mindre, i tillegg til at det er bedre for folk som prøver å minimere karbinntaket. Men enig med at det smaksmessig ikke er noe spesielt bedre enn andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av karbohydratene er fiber som kroppen ikke kan fordøye (det har vært en del diskusjoner rundt dette, men Tiwas linket noen artikler tidligere som forklarer det). Det totale kaloriinnholdet blir derfor mindre, i tillegg til at det er bedre for folk som prøver å minimere karbinntaket. Men enig med at det smaksmessig ikke er noe spesielt bedre enn andre ting.

Ok. Om det stemmer, er det jo suverent. Jeg kommenterte mest på smaken. Selvsagt ikke ille, men jeg har hørt så mye om hvor sykt gode de skal være, så jeg ble litt skuffet.

Det er en Atkins bar som er ren mørk sjokolade som er blitt vanlig i butikken her til lands. Husker ikke navnet i farten. 19 g protein per bar og relativt lite karbo. Den synes jeg er ekstremt god og er i tillegg veldig lett å tygge. Minner ikke om typisk proteinbar i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt hva det blir spurt etter i innlednignstråden, men hvordan smaker disse barene kontra andre typer barer? Har smakt flere typer, blant annet Atkins sine, men for min del blir det en altfor kunstig smak på dem. Ønsker likevel å prøve Questbarene, da jeg har hørt så mye bra om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt hva det blir spurt etter i innlednignstråden, men hvordan smaker disse barene kontra andre typer barer? Har smakt flere typer, blant annet Atkins sine, men for min del blir det en altfor kunstig smak på dem. Ønsker likevel å prøve Questbarene, da jeg har hørt så mye bra om dem.

Smak er relativt. Smak er subjektivt. Mange liker dem, mange liker dem ikke. Kjøp og prøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en hater, men jeg har nå smakt "Cookies and cream", "Chocolate chip cookie dough" og "White chocolate raspberry".

Av de tre synes jeg "cookie dough" var best, men jeg må innrømme at jeg virkelig ikke skjønner hva som er så bra med disse barene, så sant de ikke er ekstremt sunne. Seige, vanskelige å tygge(kanskje jeg har dårlig kjevemuskulatur) og etter min mening en smak som på ingen måte skiller seg ut fra andre barer.

Virker rett og slett som massehysteri dette her. :)

EDIT: Glemte den fjerde jeg har smakt. En eller annen mørk sjokolade variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Virker rett og slett som massehysteri dette her. :)

jeg har ikke noe i mot at folk synes det, og dette er ikke direkte til deg, men;

folk liker forskjellige ting. Greit nok at enkelte ikke liker questbarer, men jeg har sett så mange folk si at "dere spiser det bare fordi det er #fit, smaker jo høgg," og lignende.

Jeg liker ikke biff, og folk spiser det - men det betyr jo ikke at det smaker høgg, det betyr at jeg har annerledes smak enn de som liker det. Easy as that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...