Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner at jeg er fullstendig solgt for Coconut Cashew <3 herregud.

Loco for å tilfredsstille et evt søtsug.

Hmm. Noe sier meg du hadde vært mer enn temmelig istand til å klare å trikse sammen din egen type coconut cashew, om ikke like slankecandybar som quest, så ihvertfall skikkelig digg. Verdt et forsøk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun smakt apple pie. Synes den smakte forferdelig. Alt for kunstig for min del, men får vel prøve meg på noen av de andre.. kanskje jeg er heldigere neste gang ;)

jeg syntes ikke den var "forfredelig" - men den var ikke såpass god at det er noe jeg har lyst til å spise opp :-P

Men; jeg liker flere av de andre barene, så kanskje du også gjør det? Favoritten min (akkurat nå...!) er chunck chocolate. Før likte jeg ikke den, men plutselig ...haha! Også White Chocolate Raspberry og almond crunch syntes jeg er veldig god. Ellers liker jeg også veldig godt cookie dough og cookies&cream (selv om de to er litt i søteste laget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg klarer å varme questbarer på riktig måte, for de ender alltid opp med å bli så ujevnt "stekt" :eek:. I midten blåser den seg opp (bobler), i kanten blir den nesten ikke varm, og det som blir veldig varmt og "bløtt" i midten, stivner så fort at det har blitt stivt og ekkelt innen jeg rekker å spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg klarer å varme questbarer på riktig måte, for de ender alltid opp med å bli så ujevnt "stekt" :eek:. I midten blåser den seg opp (bobler), i kanten blir den nesten ikke varm, og det som blir veldig varmt og "bløtt" i midten, stivner så fort at det har blitt stivt og ekkelt innen jeg rekker å spise det.

Bruker du steketermometer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Vill bare informere om at de har fått Questbarer på Bunnpris Adamstuen!(y) Og de er de billigste jeg har sett utenom iHerb: "bare" 30 kroner! Løp og kjøp:) Det var iallefall Double Chocolate Chip, og Cinnamon Roll, samt et par andre jeg ikke husker i farta.

Tomminutrition-butikken har de billigste i Oslo. Adresse: Torggata 29.

Der koster de 25,- :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Kjøper dere de fortsatt hos iHerb? Er ikke veldig mye forskjell på å handle de her hjemme nå med tanke på pris.

Ser det har vært mye diskusjoner rundt Atkins. Disse selges også hos iHerb. Ganske ok pris på dem også. Får vel 20 stk for samme pris som 12 fra Quest nutrition. Hva som er best på smak/innhold skal ikke jeg blande meg bort i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper dere de fortsatt hos iHerp? Er ikke veldig mye forskjell på å handle de her hjemme nå med tanke på pris.

Ser det har vært mye diskusjoner rundt Atkins. Disse selges også hos iHerb. Ganske ok pris på dem også. Får vel 20 stk for samme pris som 12 fra Quest nutrition. Hva som er best på smak/innhold skal ikke jeg blande meg bort i.

Alle Atkinsbarene på iHerb veier mindre enn Questbarene. I tillegg har de mindre protein. Det har sikkert litt å si på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...