Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk høre at jeg blei feit av proteinshakes hvis jeg ikke var "proff" og trente hardt nok. Burde kutte det ut, for jeg hadde ikke behov for proteiner utover normalen (anbefalt dagsbehov for kontorrotter og soffaslitere). Kom fra en som levde på brødskiver til de fleste måltider, og middagen til mor.

Har også fått høre den at man kunne spise ubegrensa med fett på lavkarbo/ketose diett, for det lagra seg ikke. Good luck, chuck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd:thumbsup:

Jente til annen jente i garderoben: "Jeg trener ikke mage for jeg vil ikke ha sixpack"

Instruktør på gruppetime: "Veldig viktig å strekke ut etter styrketreninga slik at du slipper å få små bulkete muskler"

Ei venninde: "Jeg har hørt at det er masse fett i vannmelon, så det er ikke bra å spise på diett" WTF?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninne: vil ikke trene bein for jeg får så store lår fort, men vil trene å få fast rompe.

Jeg: du må ikke tro musklene dine vokser så fort og nei du får ikke mannelår av litt knebøy.

Venninne: ja, men jeg får store lår uansett.

Meg: ja okey, du får bare tro på det du.

Venninne: men kan du lage et treningsprogram til meg for rompa, ryggen og brystet?

Meg: hva med skuldre og armer?

Venninne: *nøler* okey ta med det og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolai Roness

kompis: blir jo ikke kvitt ølvomma siden magesekken min er som en ballong inni der (bøyer seg fremover og tar tak i uendelige mengder fett, innser ikke at det er fett, men klager fortsatt på magesekken. Burde han ikke kjent forskjell på å rive i magesekken og å rive i fettet, spør jeg meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørt for ikke så lenge siden: "Jeg var ikke sterk nok til å begynne på et vanlig gym"

Mista nesten manualene i tryne når jeg fikk med meg hva han sa... ikke sterk nok til å åpne døra å gå inn?

PS: Nei, overhode ingen skavanker å se...

Akkurat der må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen. De fleste klarer nok å åpne døra, men hvor kult er det å stå blant en hel haug med veltrente mennesker, mens du står deg som en muskelløs slappfisk :)

"Vann kan du drikke så mye du vil av."

Feil - Man kan drikke ganske mye vann, men for store mengder kan ha negative konsekvenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne: vil ikke trene bein for jeg får så store lår fort, men vil trene å få fast rompe.

Jeg: du må ikke tro musklene dine vokser så fort og nei du får ikke mannelår av litt knebøy.

Venninne: ja, men jeg får store lår uansett.

Meg: ja okey, du får bare tro på det du.

Venninne: men kan du lage et treningsprogram til meg for rompa, ryggen og brystet?

Meg: hva med skuldre og armer?

Venninne: *nøler* okey ta med det og da.

Haha den der er typisk! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, drar til legen med spiseforstyrrelse.

Lege: Jaa, jeg syns du har lagt på deg siden sist ja.. Du ser kraftigere ut i ansiktet.

Drittkjerring.

I samme bane som den tidligere legen min. Jeg var innom der for en del år tilbake, slet med null apetitt, sliten som en gammal sokk og var gått ned 7 kg på en mnd (pga at jeg ikke spiste). Svaret var:

Lege: Kan du gape?

Meg: Ja..?

Lege: Kan du tygge?

Meg: Eh..ja?

Lege: Kan du svelge?

Meg: Øøøh...ja?

Lege: Ja, men da har du ikke noe problem.

Kommer aldri til å glemme det legebesøket der nei....byttet lege rimelig kjapt. (fikk forøvrig diagnose astma og spiserørsbetennelse av neste lege, dog var det utbrent jeg egentlig var... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat der må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen. De fleste klarer nok å åpne døra, men hvor kult er det å stå blant en hel haug med veltrente mennesker, mens du står deg som en muskelløs slappfisk :)

Helt enig. Jeg har kommet så langt at jeg tør å trene i styrkerommet, men jeg føler meg fortsatt som en idiot. Jeg måtte lære meg benkpress med manualer, fordi stanga i benkpress-benken er for tung for meg. Uten vekter på. Det er himla bra for selvfølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir småkvalm av å lese alt folk sier. Det som irriterer meg mest er at vi som trener og spiser normalt/sunt er de som skiller seg ut. Der er UNORMALT å bry seg om helsa. Er du feit, liker å spise sjokolade i lunsjen, og favorittaktiviteten er røyke og se tv: DA er du normal.

Har hatt mange diskusjoner der jeg har nevnt dette til mine uvitne venner, men alikevell: Jeg er unormal; jeg spiser jo sånn der proteiner og trener med de som boler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personer som er litt (les: veldig) overvektige og har vært det i minst 5-10 år. Så nå har de endelig kommet frem til at det er på tide å gjøre noe med dette, de skal ned i vekt! Men når du spør de om kostholdet deres så svarer de:

"Nei, jeg spiser veldig sunt altså. Og jeg kan veldig mye om kosthold, så der trenger jeg ikke noe hjelp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det dummeste jeg har hørt, men lest. Dvs, egentlig så er det ikke så dumt, men jeg kjenner jeg blir litt provosert over noen bloggeres treningsplaner.

Er det virkelig nødvendig med seks kardioøkter (à ca. 1 mil jogging/løping hver gang) og fire styrkeøkter per uke?

Kanskje ok hvis man trener til noe spesielt, men dette er til "hverdags"...Jeg syntes kanskje det blir like "usunt" som en som ikke trener, da jeg har trua på en viss balansegang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir småkvalm av å lese alt folk sier. Det som irriterer meg mest er at vi som trener og spiser normalt/sunt er de som skiller seg ut. Der er UNORMALT å bry seg om helsa. Er du feit, liker å spise sjokolade i lunsjen, og favorittaktiviteten er røyke og se tv: DA er du normal.

Har hatt mange diskusjoner der jeg har nevnt dette til mine uvitne venner, men alikevell: Jeg er unormal; jeg spiser jo sånn der proteiner og trener med de som boler...

This. Denne bloggposten på StrongLifts treffer temaet godt. Fyren setter det på spissen som vanlig, men han har fullstendig rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske den der. Nettopp spist lunsj, omelett og salat jeg lagde i mårrest.

Får 20 kritiske blikk før jeg rekker å begynne engang: "hvorfor har du med deg mat", "så sunn du da liksom",

"skal du på bolergymmet Kaliber, du vet alle der er dopa ja" and so on. Dette fra bedrevitende feiere, kulemage alle som en..

Velger å ikke høre de, og lar dem tusle rundt med kulemagene sine. Mitt liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...