Gå til innhold

Klokke


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min samboer selger sin Bretling Avenger Seafwolf klokke nå, følger med alt av papirer, esker, med skinnreim og den orginale reimen. :) [ATTACH]127181[/ATTACH] Han har også FTOS (for trade, or sale) på tidssonen.no om noen er der inne! :)

post-5345-14440964847762_thumb.jpg Så egentlig på denne, Breitling Galactic 36, NOE dyr, kremt, 65 000 kr med samme reim, skive etc. men ONE day, skal jeg eie den med storm :D

post-5345-14440964846881_thumb.jpg

post-5345-14440964847541_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja man skulle tro det var en selvfølge. Jeg var på et seminar for 2-3 uker siden, og da observerte jeg en fyr i sort dress, hvit skjorte og rød g-shock...

nå har jeg riktignok ikke en g-shock(men en annen analog/digital casio).

men jeg har blitt observert i dress og joggesko flere ganger :D

skal skaffe en analog klokke en vakker dag, er så mye knappetrykking for å stille.

glemmer hvordan fra gang til gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

En gang i fremtiden skal jeg kjøpe en dyrere klokke. Inntil videre blir det litt billigere klokker.Får meg ikke helt til å bruke mye penger på klokke helt enda, holder meg til sko. Har for tiden:

Seiko SKX007:

seikoimg.jpg

Maratac Pilot:

MARATAC_PILOT_WHOLE11.jpg

Vostok Amphibia:

003-Copy.jpg

Pluss en Seiko 5 Pilot og en Rodina (Kopi av Stowa Antea som jeg har lyst på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har lite peiling på klokker, så dette blir litt rotete formulert.

Jeg har bare et lite spørsmål angående reimer. Har en Casio ProTrek 2500T med leddreim i metall, eller hva jeg skal kalle det. Vil derimot ha en reim av gummi/plastikk med en lås som har en nål man stikker gjennom et hull. Spørsmålet er derfor; kan jeg kjøpe hva som helst eller er det ulike reimer som passer til ulike klokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For gadget-freaken i meg selv, gikk jeg til anskaffelse av denne:

[ATTACH=full]131541[/ATTACH]

Fortsatt synes jeg den er kul og jeg har nå hatt den i tre uker.

:)

jeg har denne her, fulgte med min kjære Note3 satt og prøvde få den til og passe håndleddet, på nest ytterste hakk ligger den akkurat litt for thigt på håndleddet, på yttre hakk er den way to big.

Har ganske "flate" håndledd så den gnager litt der klokka liksom skal wrappe rundt.

kjenneru noen som trenger en slik klokke evt du vil ha en backup sleng meg en pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite peiling på klokker, så dette blir litt rotete formulert.

Jeg har bare et lite spørsmål angående reimer. Har en Casio ProTrek 2500T med leddreim i metall, eller hva jeg skal kalle det. Vil derimot ha en reim av gummi/plastikk med en lås som har en nål man stikker gjennom et hull. Spørsmålet er derfor; kan jeg kjøpe hva som helst eller er det ulike reimer som passer til ulike klokker?

Jeg har ikke en slik klokke selv, men ut fra et søk på Google ser det ut til at den har 22mm bredde der reima festes til selve klokka (lug with). Hvilken gummireim du evt. kan bruke på den avhenger også av tykkelsen på "skruen" (springbar) som reimen skal festes i klokka med.

Det står litt om dette i denne tråden, men her diskuteres det hvordan man setter den på en NATO eller Zulu-reim (som er meget behagelig å ha på):

http://forums.watchuseek.com/f296/there-casio-protrek-prw-2500-nato-strap-club-738249.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en slik klokke selv, men ut fra et søk på Google ser det ut til at den har 22mm bredde der reima festes til selve klokka (lug with). Hvilken gummireim du evt. kan bruke på den avhenger også av tykkelsen på "skruen" (springbar) som reimen skal festes i klokka med.

Det står litt om dette i denne tråden, men her diskuteres det hvordan man setter den på en NATO eller Zulu-reim (som er meget behagelig å ha på):

http://forums.watchuseek.com/f296/there-casio-protrek-prw-2500-nato-strap-club-738249.html

Takk for svar. Lest litt rundt og tipper jeg kjøper meg en NATO-reim. Vet du om noen i Oslo som bytter reim raskt og greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se en klokketråd, skulle ønsket noe mer liv og tyngde her men det har vi vel TS til :)

Et ur som jeg vurderer å legge ut for salg. Uret for kjennere, som liker litt klokkehistorie.

Limited edition som Anonimo er kjent for, nr 63 av 199 produsert på verdensbasis.

Kveldens wrist shot ;)

12444410893_ebc6258733.jpg

Anonimo Marinai D'Italia by dav-a, on Flickr

PM om interesse da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...