Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Men da høres det jo greit ut :) Dersom det er noe du trives med!

Du skulle stille til våren eller? og har du tenkt deg ut en coach?

Jeg skal stille i las vegas til sommeren. Samme type konkurranse som Marianne aas krog nettopp var med i. Kjekt å kombinere med ferie og sammerform :)

Lone Noraas bor vel i Finmark. Kanskje hun kan hjelpe med poseringene og sånn, så kan du ha en coach som ordner mat og trening langtveisfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal stille i las vegas til sommeren. Samme type konkurranse som Marianne aas krog nettopp var med i. Kjekt å kombinere med ferie og sammerform :)

Lone Noraas bor vel i Finmark. Kanskje hun kan hjelpe med poseringene og sånn, så kan du ha en coach som ordner mat og trening langtveisfra?

Så kjekt!! Spent på hvordan det blir :D

Hun kan kanskje hvis hun er i Tromsø av og til, men hun bor ganske langt herfra så vil ikke satse på det uten å høre med henne :) Men kan jo ta kontakt og høre.

Lene Hansen på Evo. Hun er selv afutdøver og har hjulpet en del jenter på vei, selv stiller hun for haralds gym.

Kjenner Lene ja, men usikker på om hun har tid til å coache meg frem mot en konkurranse.. Har kanskje funnet noen andre, så vi får se hvor det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på!! :)

Sandefjord skal ha debutantklasse i begynnelsen av april.

Jeg har også lyst til å stille, og har akkurat vært på første coachbesøk. Beina er "klar" (må slankes, såklart, men musklene er der), men overkroppen er for tynn. Fått beskjed om å spise mer, legge litt på meg og trene masse skulder og rumpe.. Heelt motsatt at slik jeg har tenkt så langt :)

Er det noen her som har stilt før? Som gjerne kan komme med litt tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på!! :)

Sandefjord skal ha debutantklasse i begynnelsen av april.

Jeg har også lyst til å stille, og har akkurat vært på første coachbesøk. Beina er "klar" (må slankes, såklart, men musklene er der), men overkroppen er for tynn. Fått beskjed om å spise mer, legge litt på meg og trene masse skulder og rumpe.. Heelt motsatt at slik jeg har tenkt så langt :)

Er det noen her som har stilt før? Som gjerne kan komme med litt tips?

Så gøy med flere! Hvem er coachen din og når tenker du å stille? :)

Du er ikke den eneste som er tynn i overkroppen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med flere! Hvem er coachen din og når tenker du å stille? :)

Du er ikke den eneste som er tynn i overkroppen! ;)

Ida Markussen! :) Jeg aner ikke. Jeg har en venninne som er mer klar enn meg (hun begynte på diett og opplegg for ca 8 uker siden, jeg begynner etter jul) og hun skal prøve Sandefjord. Jeg skulle såklart veldig gjerne vært med, men jeg aaaner ikke om det er mulig. Det kommer vel sikkert an på hvordan kropp reagerer på mat og trening, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Markussen! :) Jeg aner ikke. Jeg har en venninne som er mer klar enn meg (hun begynte på diett og opplegg for ca 8 uker siden, jeg begynner etter jul) og hun skal prøve Sandefjord. Jeg skulle såklart veldig gjerne vært med, men jeg aaaner ikke om det er mulig. Det kommer vel sikkert an på hvordan kropp reagerer på mat og trening, tenker jeg :)

Spennende da! Du får oppdatere oss litt, er gøy å følge andre også :) Jeg har veeeldig lyst å stå på scenen snart, men må nesten bli enig med coach om når jeg kan bli klar ;) Har du loggbok her inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! Du får oppdatere oss litt, er gøy å følge andre også :) Jeg har veeeldig lyst å stå på scenen snart, men må nesten bli enig med coach om når jeg kan bli klar ;) Har du loggbok her inne eller?

Nei så langt har jeg ikke kommet.. Er det lurt å ha? :-) Vet du om flere bikinidamer her inne som skriver loggbok? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så langt har jeg ikke kommet.. Er det lurt å ha? :) Vet du om flere bikinidamer her inne som skriver loggbok? :)

Det er fint for motivasjonen sin del synes jeg, men det er hvertfall lurt å logge treningen i ei lita bok eller noe, selv om du ikke velger å gjøre det her :) vet ikke om noen flere som ikke har stilt før nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint for motivasjonen sin del synes jeg, men det er hvertfall lurt å logge treningen i ei lita bok eller noe, selv om du ikke velger å gjøre det her :) vet ikke om noen flere som ikke har stilt før nei..

Ja notatbok har jeg! Fantastisk å føre synes jeg :) kanskje lurt å føre her også, for å få litt tips og feedback fra andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...