Gå til innhold

Bikini fitness debutant 2014? (avsporing)


BenedicteJ

Anbefalte innlegg

Nettopp :) denne studien er totalt feil

I utgangspunktet ikke. Flere av disse studiene måler noe annet enn den konteksten de blir dratt inn i. For eksempel vil menn og kvinner gjennom mobilisering etter immobilt sengeleie legge på seg muskelmasse etter svært like kurver, eldre likens, og det er også ganske like vekstkurver mellom kjønnene i intervensjoner der målet er økt grunnleggende styrke (f.eks etter skade eller styrke forstått som evnen til å utføre daglige aktiviteter). Denne studien er bare dratt ut av kontekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet ikke. Flere av disse studiene måler noe annet enn den konteksten de blir dratt inn i. For eksempel vil menn og kvinner gjennom mobilisering etter immobilt sengeleie legge på seg muskelmasse etter svært like kurver, eldre likens, og det er også ganske like vekstkurver mellom kjønnene i intervensjoner der målet er økt grunnleggende styrke (f.eks etter skade eller styrke forstått som evnen til å utføre daglige aktiviteter). Denne studien er bare dratt ut av kontekst :)

Da er den ikke relevant når det kommer til trening og resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Tittelen til denne tråden virket jo innbydende.. men så begynte jeg å lese innholdet. Tragisk at denne ikke blir stengt, eller moderert av admin! Jeg foreslår at folk som ønsker å diskutere seriøst med mennesker om dette temaet registrerer seg hos MyRevolution-forumet. Der har jeg aldri opplevd noe så FLAUT som dette her.

Er det opprettet en ny tråd hvor folk faktisk har svart seriøst på dette?

Hadde jo vært spennende å delt samt lest deres erfaringer mot scenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Tittelen til denne tråden virket jo innbydende.. men så begynte jeg å lese innholdet. Tragisk at denne ikke blir stengt, eller moderert av admin! Jeg foreslår at folk som ønsker å diskutere seriøst med mennesker om dette temaet registrerer seg hos MyRevolution-forumet. Der har jeg aldri opplevd noe så FLAUT som dette her.

Er det opprettet en ny tråd hvor folk faktisk har svart seriøst på dette?

Hadde jo vært spennende å delt samt lest deres erfaringer mot scenen :)

Ja, det er opprettet en ny tråd.

De første sidene her er bare tull. De siste ligger forresten på et helt annet nivå, hvor det ligger tildels saklige argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi.. Tittelen til denne tråden virket jo innbydende.. men så begynte jeg å lese innholdet. Tragisk at denne ikke blir stengt, eller moderert av admin! Jeg foreslår at folk som ønsker å diskutere seriøst med mennesker om dette temaet registrerer seg hos MyRevolution-forumet. Der har jeg aldri opplevd noe så FLAUT som dette her.

Er det opprettet en ny tråd hvor folk faktisk har svart seriøst på dette?

Hadde jo vært spennende å delt samt lest deres erfaringer mot scenen :)

Ja, det er opprettet en ny tråd.

De første sidene her er bare tull. De siste ligger forresten på et helt annet nivå, hvor det ligger tildels saklige argumenter.

Tråden gikk mens vi var opptatt på NM. Vi har ryddet bort et par brukere i det siste, og kommer til å fortsette med det. Anbefaler ALLTID å rapportere folk som trår over streken og kun sprer kvalme. Da er det mye lettere for oss å holde orden. Du bør forøvrig gjøre deg kjent med regel 3.4 Cathrind (Sponsede utøvere og ansatte i nettbutikker får ikke drive reklame i forumet).

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tips-og-regler-for-alle-som-bruker-forumet.20701/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være top 3 i sin klasse. Har i alle fall sett det i Norge før.

Synes hele Nordisk var skikkelig nedtur i år (n) Estland burde ikke vært med :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden gikk mens vi var opptatt på NM. Vi har ryddet bort et par brukere i det siste, og kommer til å fortsette med det. Anbefaler ALLTID å rapportere folk som trår over streken og kun sprer kvalme. Da er det mye lettere for oss å holde orden. Du bør forøvrig gjøre deg kjent med regel 3.4 Cathrind (Sponsede utøvere og ansatte i nettbutikker får ikke drive reklame i forumet).

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tips-og-regler-for-alle-som-bruker-forumet.20701/

Beklager! Det skal naturligvis ikke skje igjen. Ble litt for engasjert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...