Gå til innhold

Det du IKKE spiser


02-snapper

Anbefalte innlegg

Hahaha, her var mange sære mager :)

Jeg kan spise nesten alt, men det er mye jeg unngår og ikke kjøper/lager selv, men det er pga næringsinnhold/sammensetning.

Ting jeg ikke spiser uansett:

Blodpølse/pudding (sier seg selv)

Blodkomle (sier seg selv)

Blodappelsin (sier seg selv)

Ål (minner om slange)

Blekksprut (ekkelt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, her var mange sære mager :)

Jeg kan spise nesten alt, men det er mye jeg unngår og ikke kjøper/lager selv, men det er pga næringsinnhold/sammensetning.

Ting jeg ikke spiser uansett:

Blodpølse/pudding (sier seg selv)

Blodkomle (sier seg selv)

Blodappelsin (sier seg selv)

Ål (minner om slange)

Blekksprut (ekkelt!)

Blodkomle? Den var ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ER jo fra Stavanger og har aldri hørt om det engang :p

Det er vel egentlig en rett som er iferd med å dø ut (sier seg selv..). Men vet at når det er Bjerkreimsmarked hvert år, så selger og serverer de store mengder blodkomle. Ei venninne ville lage det etter bestemoren sin oppskrift, men jeg takket nei når invitasjonen kom ;) Og ja, den lages med store mengder blod som du f.eks kan kjøpe på Idsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stavangerting. Blodpølse:p Stemora mi er fra karmøy og tuller alltid med '' me ska ha blodkomlæ til middag''

spyr..

Tror ikke det har vært særlig utbredt i Stavanger, men Rogaland ellers blei det laget i gamle dager. Eller iallefall for noen år siden ;) Men mener Patrioten har hatt på menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det alle har imot blodpølse og blodpudding for? Det er jo HIMMELSK! Minner meg på at jeg må lage meg blodpannekaker en dag :p ( ser den om det man har fått servert av den type mat kommer ferdig fra gilde da...)

Enda en ting jeg ikke takler; nugatti, jupp, kill me, jeg hater den fettmølja av no papirsmakende dritt. Aldri likt, kommer aldri til å like, kjenner tennene etse bare ved tanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det alle har imot blodpølse og blodpudding for? Det er jo HIMMELSK! Minner meg på at jeg må lage meg blodpannekaker en dag :p ( ser den om det man har fått servert av den type mat kommer ferdig fra gilde da...)

Enda en ting jeg ikke takler; nugatti, jupp, kill me, jeg hater den fettmølja av no papirsmakende dritt. Aldri likt, kommer aldri til å like, kjenner tennene etse bare ved tanken..

Nugatti (og Sjokade) er helt for jævlig.

PS Digger trøya di i profilbildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minimais

sukkererter

kneipbrød

Joikakaker

Firstprise/Coop "billig skinke"

Alt av sirtus desserter

sukkerholdig saft/brus

rømmegrøt

Ris (kun godt i maki)

Syltetøy

Brelett

Marsipan

Gammelost

Marengs

Italiensk salat

Party/burger/thousand island dressinger.

Sikkert mye mer, men vertfall dette som virkelig IKKE går ned :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...