Gå til innhold

Tapatalk. Forum app for iPhone og Android


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Hvordan går jeg til første uleste innlegg i Tapatalk? Hvis det går da. Altså "unread" i appen > og så vil jeg hoppe til første uleste innlegg inne i tråden. I stedet for å komme til første innlegg, eller det aller siste. Kjedelig å bla i lange tråder...

Appen er for øvrig genial, og funker på veldig mange andre forumsider også. Liker spesielt at bildetråder med mange bilde quotes blir mye mer oversiktlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går jeg til første uleste innlegg i Tapatalk? Hvis det går da. Altså "unread" i appen > og så vil jeg hoppe til første uleste innlegg inne i tråden. I stedet for å komme til første innlegg, eller det aller siste. Kjedelig å bla i lange tråder...

Appen er for øvrig genial, og funker på veldig mange andre forumsider også. Liker spesielt at bildetråder med mange bilde quotes blir mye mer oversiktlige :)

Jeg fant ut av det. Hvis flere lurer på det, så er det: Forums > more > settings > loading behaviour (har android ICS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Annonse

What she said.

Tar jo bare bilder med telefonen :p

Jeg har funnet ut av det!! For å laste opp bilder trykker du på den knappen med sånne 3 prikker. Trykk på photosharing og ta Attachment. Da får du lastet opp :) men skal du redigere innlegget går det ikke. Så gjør det riktig første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...