Gå til innhold

Tapatalk. Forum app for iPhone og Android


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er med Android og andre svada OS, men på iPhone så kan du laste den ned så mange gang du vil (sålenge du bytter til en ny iPhone såklart). Og du trenger jo forsåvidt ikke laste ned noe som helst på nytt, gjenoppretter bare fra sikkerhetskopi så fortsetter du der du slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg økte akkurat livskvaliteten din med 100%

Jeg vet ikke hvor godt du fulgte med, men som du så så bruker jeg FF - IE *må* jeg bruke til Outlook Web Access for å få alle funksjonene ;)

Skulle du økt livskvaliteten min burde du heller pekt meg til Pale Moon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor godt du fulgte med, men som du så så bruker jeg FF - IE *må* jeg bruke til Outlook Web Access for å få alle funksjonene ;)

Skulle du økt livskvaliteten min burde du heller pekt meg til Pale Moon :)

Beklager, jeg så bare IE og Outlook og etter det slutta øynene mine å fungere. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg så bare IE og Outlook og etter det slutta øynene mine å fungere. :cry:

*ler* Du er tilgitt. Jeg sluttet å bruke internett eksploderer sånn ca samtidig som jeg sluttet med den derre ekstrem pålogging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å laste opp bilder med appen. "This feature is disabled by your forum administrator". Har Android.. Hvordan fikser jeg dette?

Snodig. Fungerte greit for meg uten å gjøre noen innstilling. Får du lagt inn gjennom vanlig nettleser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke der heller.. er visst blokkert for opplasting av bilder.. skjønner ikke hvordan!

Da må du høre med forum-admin, for da er det nok noe med kontoen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...