Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Benk: 145 lenge siden, nå aner jeg ikke men sikkert ikke mer en 120 pga skader

Bøy: en veldig lett rep på 180kg

Mark: 3 rep på 200

Dips: +80kg 1RM og 60+ reps uten ekstravekt

Chins : +50kgx1,99 reps, og 26 superstricte reps uten vekt

Milpress husker jeg ikke, men har reppet på 85 kg. stokk 95kg

2011 har vært preget av skader,så stått stile eller gått ned istyrke, men på vei oppover igjen nå og håper på 250 i Mark en gang i fremtideen, 200 i bøy og 150 i benk, 100 i milpress og + kroppsvekt(90-100kg) i dips

Håper 2012 blir mindre preget av skader, kjempe bra du har holdt ut selv om du har vært skadet, og ser på loggen din du ikke akkurat sluntrer unna :) hehe

Kjempe bra PG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være den første til å legge ut litt mindre tall jeg da :p

63,5 kg

175 cm

Mark: 65kg x 6

Bøy: 43,5 kg x 5

Benk: 35 kg x 5

Mål for 2012 - bli 100 % bra i ryggen igjen og få fortsatt med mark og bøy og bli enda sterkere :D

Hallo er du galen, se på ryggen din da:) ikke noe være flau for der! Du ser jo knall bra ut! :confused:

Hehe skulle gjerne hatt sånn rygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man løfter for sin egen del og med sine egne forutsetninger :)

Helt sant rudboy :)

Jeg ville bare se hva som var fysisk mulig for meg.. hehe har ikke så veldig mange jenter rundt meg som synes min treningsmåte er noe så visste ikke hvor mye jeg kunne forvente å løfte :) hehe

Så ville jeg sette meg litt nye mål, da er det greit å se hva andres mål er og bli litt inspirert! Ble helt klart det her inne blant alle dere ;):oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

173cm, 56kg. Begynte med bøy i august ca, og mark enda litt senere.

Knebøy(til 90 grader): 2x72.5 kg

Markløft: 2x70 kg

Benk (har ikke denne med i programmet, kun testa 2-3 ganger): 5x25 kg

Pull-ups: 0.5

Har ikke satt meg noen veldige mål for våren 2012 enda, ettersom jeg skal fokusere på dansing, og blir dermed mindre tid til styrke. Høsten 2012 blir det nok mer tid til styrke igjen :)

Men et mål jeg setter meg er å klare 1 pull-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over styrken til folk! Får legge ut mine maksløft jeg også da, selvom jeg er ganske svak i forskjell til de fleste andre her inne... Kan jo nevne at jeg begynte å fokusere på styrketrening i september, så siden jeg er såpass ny øker nok styrken ganske kjapt (håper jeg :rolleyes:)

Markløft: 70,5 kg (ja, den halve kiloen er viktig :p) løfter såvidt mer enn egen kropsvekt :cool:

Benkpress: 35kg

Knebøy: 55kg Har ikke turt å prøve meg på tygre vekter, da jeg ikke har noen til å spotte meg. Og ja, jeg går heeeelt ned. Hofta under knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...