Gå til innhold

Magemuskler! Hva gjør du? ;)


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlig planke, side planke, og planke der du har strake armer, går ned på en albue opp på strake armer og så den andre. Repeat. Best å kjøre alt i samme sett. 30 sek vanlig planke, 30 sek på en side, vanlig og så på siden igjen. Så lenge du klarer!

Ellers er jeg også flink til å mobbe ut mageøvelser fra programmet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er stor fan av å sette sammen mageøvelser :) f.eks. først 10 crunch på ball med vekt på brystet/hodet (hehe) også rett over i planke 1 min, så planke på strakarm og trekk ett og ett bein opp mot brystet (vet ikke hva/om det heter noe, kanskje dårlig forklart også.. :p) 1 min planke på hver side. jeg gjentar dette 3 ganger. da har jeg virkelig tempo på pulsen og det brenner i hele magen samt armene (kanskje fordi jeg ikke har arnoldarmer enda..).

men anbefaler dette ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redcord - eller slyngetrening da. Står med albuene i bakken (planke) og trekker knærne eksplosivt inntill brystet før jeg kontrollerer sakte ut. Rett fram + sidene, så på en albue (ligger sidelengs), deretter rett fram - svinger beinene fra side til side, før sistemann; står i planke, bøyer knærne litt og løfter hele bakkenet/rumpa over hodet. Disse øvelsene trener hele mage/rygg og særlig korsryggen. And trust me, it burns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bynt å kjøre den "P90X AB-Ripper X" (fancy navn å...), liker generelt ikke slike videoer som kommer fra statene... men jeg krøp ut av senga dagen etterpå, hehe.. Skal si magen fikk kjørt seg, og da får hele magen kjørt seg også. Jeg klarer ikke å fullføre alt 100 %, men det kommer seg for hver økt. Så denne skal vertfall jeg fortsette med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøre den her:

Om den er "best" og mest effektiv som videoen påstår kan, jeg ikke si så mye om, men fyy som den tar! :D

Etterhvert som jeg har blitt sterkere, kan jeg nå begynne med ballen lenger og lenger ned på beina. Kjører også med smalt grep ;)

Den skal jeg prøve i morgen;))) ser heavy ut mex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å kjøre den her:

Om den er "best" og mest effektiv som videoen påstår kan, jeg ikke si så mye om, men fyy som den tar! :D

Etterhvert som jeg har blitt sterkere, kan jeg nå begynne med ballen lenger og lenger ned på beina. Kjører også med smalt grep ;)

Den her anbefaler jeg og! Helt super mageøvelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...