Gå til innhold

Program fra Silje Mariela


vilblisterk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte og begynte på Muscle Up, men synes det ble for mange øvelser. Liker mer" basic" opplegg og synes jeg får bedre resultat av færre øvelser. Matopplegget ble også litt sært. Synes ikke jeg fikk så mye igjen for pengene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg har kjøpt Fat Attack og noen andre programmer fra Silje Mariela, og jeg er veldig fornøyd med alle programmene. På Fat Attack så skal du holde deg til 1300-1700 kcal -avhengig av hva du veier og om det er treningsfri dag eller ikke.

På Muscle Up så skal du spise opp til 3000 kcal -ikke noe i underskudd med andre ord. :)

Det er veldig bra at du får tilgang til medlemsnett og støttegruppe på Facebook der man deler tips og erfaringer med andre jenter som følger samme program -veldig motiverende. :)

Jeg har akkurat begynt med MU, men har ikke fått tilgang på noe FB side. Hvordan fikk du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt med MU, men har ikke fått tilgang på noe FB side. Hvordan fikk du det??

Det er bare å søke den opp på facebook -lukket gruppe som heter Muscle Up 2013. Hvis du ikke finner den så er det bare å ta kontakt med Silje, så kan hun legge deg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg begynte på muscle up i fjor, og ble positivt overrasket etter bare en uke, så vil si det er et godt program. :))

Nå har jeg skaffet meg fat attack, og gleder meg til å begynne hardkjøret. Planen er å få ned fettprosenten og opp på musklene.. Er det flere som har prøvd programmet hennes i ettertid eller som har vært på coach timene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på muscle up i fjor, og ble positivt overrasket etter bare en uke, så vil si det er et godt program. :))

Nå har jeg skaffet meg fat attack, og gleder meg til å begynne hardkjøret. Planen er å få ned fettprosenten og opp på musklene.. Er det flere som har prøvd programmet hennes i ettertid eller som har vært på coach timene hennes?

Jeg er nå nesten ferdig med 2012utgaven av muscle up og er veldig, veldig fornøyd! Variert program og jeg har hatt en jevn progresjon, vanskelig å bedømme kanskje men utifra speilbildet syns jeg at jeg har økt noe i muskelmasse både i over-og underkropp også :) Veldig veldig fornøyd hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er diettene i pakkene likt for alle? Tror ikke jeg hadde overlevd torsk og blomkål eller tunfisk. :(

Jeg var ikke begeistra for kostholdsplanen i muscle up hvertfall. Veldig ensidig og mindre mat enn jeg er vant med...studerte den ikke så nøye da. før jeg forkastet den;) men vet ikke hvordan det er i de andre programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå nesten ferdig med 2012utgaven av muscle up og er veldig, veldig fornøyd! Variert program og jeg har hatt en jevn progresjon, vanskelig å bedømme kanskje men utifra speilbildet syns jeg at jeg har økt noe i muskelmasse både i over-og underkropp også :) Veldig veldig fornøyd hvertfall!

Nice.. :D Jeg merka fort forskjell på hele kroppen, både strammere og at man endra tyngden på vektene. Bra det er flere som er fornøyde :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jeg kjøpte og begynte på Muscle Up, men synes det ble for mange øvelser. Liker mer" basic" opplegg og synes jeg får bedre resultat av færre øvelser. Matopplegget ble også litt sært. Synes ikke jeg fikk så mye igjen for pengene ...

Hvor mange øvelser er det til hver økt da? :) Har vurdert MU selv, men om det er et tonn med øvelser pr gang så føler ikke jeg personlig at en får så mye ut av det.. For mange fokusområder typ. Har fat attack og syns dette ble vilt ensformig mtp øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange øvelser er det til hver økt da? :) Har vurdert MU selv, men om det er et tonn med øvelser pr gang så føler ikke jeg personlig at en får så mye ut av det.. For mange fokusområder typ. Har fat attack og syns dette ble vilt ensformig mtp øvelser.

Det er fra 5-8 øvelser hver økt. Der det er 8 øvelser er det feks markløft i supersett med sidesteg = 2 øvelser. Jeg syns det var passe med øvelser, brukte ca 1 time på øktene inklusiv oppvarming. ( 2012-utgaven som jeg har brukt da, vet ikke om mye er endret til den nyeste utgaven )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra 5-8 øvelser hver økt. Der det er 8 øvelser er det feks markløft i supersett med sidesteg = 2 øvelser. Jeg syns det var passe med øvelser, brukte ca 1 time på øktene inklusiv oppvarming. ( 2012-utgaven som jeg har brukt da, vet ikke om mye er endret til den nyeste utgaven )

Hm, det hørtes jo faktisk levelig ut :) Er det variasjon i øvelsene utover da, iom at det går over så mange uker? Mye spm her, men har funnet ut at det er helt håpløst å spørre på fb'n siden hennes :p Takk for svar forresten :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det hørtes jo faktisk levelig ut :) Er det variasjon i øvelsene utover da, iom at det går over så mange uker? Mye spm her, men har funnet ut at det er helt håpløst å spørre på fb'n siden hennes :p Takk for svar forresten :):)

2012 utgaven har 2 faser med 4 uker på hver, dvs etter 4 uker er det nytt og litt annerledes program. Tror det er 3 faser i 2013 utgaven. Umulig å bli lei da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...