Gå til innhold

Hva er din primære proteinkilde?


Gjest

Anbefalte innlegg

For meg har det i lang tid vært First Price frossen kyllingfilet (ca 400g om dagen), men nå virker det som om det er stort mangel på produktet (hørt rykter om at resturanter kjøper opp alt på dagen det kommer ut) og tenker å se etter en annen. Har tenkt på karbonadedeig, men det blir jo fryktelig dyrt i lengden? Hva er deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karbonade deig e heilt ut av ein anna verden dyrt. Svinedeig og Kyllingdeig e da eg kjøpe om eg ska ha farse. Fryste svinekottiser er også sabla billig 29kr kg elle noe (y) Diverse servelat e jo ganske billig kg pris på om du treng litt meir fett i kosten :) Kan jo og legga te at fisk e ein super kilde til protein og ikkje e da so dyrt heller, men ikkje alle som klarer det kvar dag:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hamstrer ofte inn en del porsjonsbiffer når det er helgetilbud på Kiwi. Ellers kjøper jeg mye first price torsk og seifilet! De er utrolig billige og gode, sunne proteinkilder. Videre kjøper jeg alltid den største first price egg-kartongen hvor en får mye bra protein til en bra penge :)

Vil anbefale deg å kjøpe store kjøttkilder, som feks en hel kalkun, svineknoke eller liknende og steke. Da koster det kun 29,90kr kiloen ofte og du får mye bra kjøtt! Nå vet ikke jeg hvor du bor, men om du bor i Oslo får du mye billig kjøtt på Grønland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...