Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

You have NO idea! Jeg hadde seriøst ikke noe liv på siden når jeg 'bare skulle se første episoden', som endte opp med et maraton uten like de timene jeg ikke var på jobb. Tok meg ei uke å komme gjennom, og nå leser jeg vilt i bøkene.

...Det kan faktisk være du bør vurdere om det er riktig tidspunkt å begynne å se det, om du har tenkt å nyte sommeren...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, elsk, elsk, elsk! Digger serien, og er nå midtveis i den siste boka. Startet på den rett etter sesong 3, sparte den litt fordi jeg visste at jeg ville få abstineser etterpå. Etter at den er lest blir det nok en gjenlesning til senere (guri, det er jo så mange navn og detaljer, og oppdager jo stadig nye sammenhenger!), pluss real kosetid i sofaen med et gjensyn med de 3 sesongene. :) Får bruke det som belønning de dagene jeg har vært flink til å trene, høhø.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...